• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
اخبار امروز : 5
0
4

گوشی شیائومی CC11 تائیدیه تنا را دریافت کرد

  • کد خبر : 30006
  • 09 شهریور 1400 - 19:37
گوشی شیائومی CC11 تائیدیه تنا را دریافت کرد
شنیده‌ها حاکی از آن است که گوشی‌های سری CC11 شیائومی در دو مدل استاندارد و پرو و تحت نام نوت ۱۱ برای بازارهای جهانی معرفی خواهد شد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که گوشی‌های سری CC11 شیائومی در دو مدل استاندارد و پرو و تحت نام نوت ۱۱ برای بازارهای جهانی معرفی خواهد شد. ما تاکنون شایعات زیادی درباره آن‌ها شنیده‌ایم، اما حالا این دو گوشی موفق به دریافت تاییدیه تنا (TENAA) شده‌اند که می‌تواند اطلاعات بیشتری درباره آن‌ها را در اختیار ما قرار دهد.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،براساس این تائیدیه، هر دو مدل شیائومی CC11 مجهز به نمایشگر ۶.۵۵ اینچی امولد با رزولوشن ۱۰۸۰x۲۴۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۲۰:۹ خواهند بود و از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز پشتیبانی خواهند کرد. متاسفانه هیچ تصویری از این دو گوشی در تائیدیه تنا وجود ندارد و ما نمی‌دانیم که این نمایشگرها از نوع خمیده خواهد بود یا فلت.

از طرفی، ابعاد و وزن گوشی‌های CC11 به‌ترتیب ۱۶۰٫۵×۷۵٫۷×۶٫۸۱ میلیمتر و ۱۵۷ گرم خواهد بود و انرژی آن‌ها را یک باتری ۴۱۵۰ میلی‌آمپرساعتی تامین خواهد کرد. این گوشی‌ها در رنگ‌های قرمز، نارنجی، زرد، سبز، آبی، صورتی، مشکی و سفید قابل‌دسترس خواهند بود.

همچنین کار پردازش گوشی‌های شیائومی CC11 را تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G یا ۷۸۰G در کنار ۶/۸/۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲/۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بر عهده خواهد داشت و یک شیار کارت میکرو اس‌دی نیز برای افزایش حافظه روی آن‌ها وجود خواهد داشت.

دوربین‌ اصلی پشت مدل استاندارد CC11 یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود که نسبت به مدل سال گذشته که از یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد ارتقا خوبی محسوب می‌شود. البته مدل پرو CC11 از یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد و در کنار آن شاهد یک لنز پریسکوپ با زوم ۵ برابر نیز خواهیم بود. هنوز مشخص نیست که مدل استاندارد مجهز به یک دوربین تله‌فوتو از هر نوعی خواهد بود یا نه، اما این مدل یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی خواهد داشت.

مطالب خواندنی:  مشخصات شیائومی میکس فولد ۲ فاش شد

سایر مشخصاتی که در تائیدیه تنا به آن‌ها اشاره شده است شامل قابلیت IR بلستر، نبود جک هدفون ۳.۵ میلیمتری، پشتیبانی از شبکه ۵G و سیستم عامل اندروید ۱۱ می‌شوند

شیائومی قرار است در تاریخ ۱۵ سپتامبر یک رویداد برگزار کند و ما احتمالاً شاهد معرفی سری شیائومی ۱۱T در این رویداد خواهیم بود. اما درباره معرفی سری CC11 در این رویداد هنوز صحبتی وجود ندارد.

منبع: GSMArena

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=30006

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.