• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
1

گوشی لنوو Legion با نمایشگر +FHD در بنچمارک آنتوتو رویت شد

  • کد خبر : 22717
  • 27 تیر 1399 - 19:43
گوشی لنوو Legion با نمایشگر +FHD در بنچمارک آنتوتو رویت شد

گوشی لنوو Legion قرار است این ماه معرفی شود و حالا این هندست در بنچمارک آنتوتو رویت شده که اطلاعات بیشتری را درباره آن در اختیار ما قرار می‌دهد. شماره مدل دستگاه تست‌شده در بنچمارک L79031 است و براساس نتایج به دست آمده، Legion دارای نمایشگری با رزولوشن ۲۳۴۰x۱۰۸۰ پیکسل خواهد بود و ۱۶ گیگابایت […]

گوشی لنوو Legion قرار است این ماه معرفی شود و حالا این هندست در بنچمارک آنتوتو رویت شده که اطلاعات بیشتری را درباره آن در اختیار ما قرار می‌دهد.

شماره مدل دستگاه تست‌شده در بنچمارک L79031 است و براساس نتایج به دست آمده، Legion دارای نمایشگری با رزولوشن ۲۳۴۰x۱۰۸۰ پیکسل خواهد بود و ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت.

Lenovo Legion stops by AnTuTu reveals FHD display

نکته جالب درباره لنوو Legion این است که از یک نسخه اورکلاک‌شده اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده خواهد کرد. حداکثر سرعت کلاک این نسخه ۳.۰۹ گیگاهرتز است که در حالت عادی سرعتی برابر ۲.۸۴ گیگاهرتز دارد. این نسخه احتمالا همان اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس باشد، اما کوالکام هنوز صحبتی در این باره نکرده است.

لنوو Legion امتیاز کلی ۶۴۸۸۷۱ را در پنچمارک آنتوتو دریافت کرده است. براساس نتایج این بنچمارک، عملکرد هسته‌های پردازشی این گوشی در حد اسنپدراگون ۸۶۵ است، اما عملکرد هسته‌های گرافیکی آن ۱۳ درصد بهبود یافته‌اند که برای یک گوشی گیمینگ منطقی به نظر می‌رسد. آنتوتو با توجه به امتیاز بالای UX این هندست، حدس زده است که نمایشگر آن احتمالا ۱۴۴ هرتزی خواهد بود.

Lenovo Legion stops by AnTuTu reveals FHD display 3

براساس امتیازهای آلنوو Legion، آنتوتو معتقد است که گوشی جدید لنوو از رم LPDDR5 و حافظه UFS 3.1 استفاده می‌کند که برای یک گوشی گیمینیگ انتخاب‌های منطقی به نظر می‌رسند.

لنوو Legion دارای سیستم دوربین دوگانه در مرکز پنل پشت خود است و از اینترفیسی که برای استفاده در حال افقی طراحی شده بهره خواهد برد. حتی دوربین سلفی بیرون‌جهنده آن نیز از لبه بلند آن بیرون خواهد آمد. براساس شایعات، لنوو Legion از شارژ سریع ۹۰ وات پشتیبانی خواهد کرد و دارای موتورهای دوگانه لرزش خطی و دو پورت USB-C خواهد بود.

مطالب خواندنی:  مشخصات لپ‌تاپ لنوو یوگا کربن لو رفت

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=22717

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.