• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
اخبار امروز : 5
0
2

گوشی هواوی انجوی ۲۰ پرو معرفی شد

  • کد خبر : 20852
  • 05 تیر 1399 - 18:46
گوشی هواوی انجوی ۲۰ پرو معرفی شد

همان‌طور که وعده داده شده بود، هواوی امروز از جدیدترین گوشی هوشمند خود با نام انجوی ۲۰ پرو (Enjoy 20 Pro) در کشور خود یعنی چین رونمایی کرد. این از تراشه دیمنسیتی ۸۰۰ و از اندروید ۱۰ با رابط کاربری EMUI 10.1 به صورت پیش‌فرض استفاده می‌کند. البته هیچ خبری از سرویس‌های موبایل گوگل نیست […]

همان‌طور که وعده داده شده بود، هواوی امروز از جدیدترین گوشی هوشمند خود با نام انجوی ۲۰ پرو (Enjoy 20 Pro) در کشور خود یعنی چین رونمایی کرد. این از تراشه دیمنسیتی ۸۰۰ و از اندروید ۱۰ با رابط کاربری EMUI 10.1 به صورت پیش‌فرض استفاده می‌کند. البته هیچ خبری از سرویس‌های موبایل گوگل نیست و کاربران باید به استفاده از خدمات جایگزین هواوی تحت عنوان HMS اکتفا کنند.

انجوی ۲۰ پرو در دو نسخه با رم ۶ و ۸ گیگابایتی تولید شده که هر دوی آن‌ها دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بوده و البته از کارت حافظه تا ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت پشتیبانی می‌کنند. در جلوی بدنه گوشی هوشمند انجوی ۲۰ پرو یک صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتزی و وضوح فول اچ دی پلاس به چشم می‌آورد که یک بریدگی کوچک قطره‌ای شکل هم در قسمت بالای آن برای تعبیه دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی گوشی در نظر گرفته شده است. در قسمت پشت بدنه هم می‌توان دوربین سه‌گانه را که ترکیبی از سنسور ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی است، مشاهده کرد.

gsmarena 004 13

این گوشی مجهز به دیمنسیتی ۸۰۰، در سه رنگ آبی، مشکی و نقره‌ای در دسترس خریداران خواهد بود و یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع ۲۲٫۵ وات پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های برجسته انجوی ۲۰ پرو هم می‌توان به قرار گرفتن حسگر اثر انگشت در کناره بدنه (داخل دکمه پاور) و پشتیبانی از شبکه‌های فایو جی مستقل (SA) و غیرمستقل (NSA) اشاره کرد.

gsmarena 002 35

نسخه ۶ گیگابایتی انجوی ۲۰ پرو با قیمت ۱،۹۹۹ یوان چین (۲۸۰ دلار / ۲۵۰ یورو) عرضه شده و برای در اختیار داشتن ۲ گیگابایت رم بیشتر هم باید ۳۰۰ یوان (۴۲ دلار / ۳۸ یورو) دیگر به این مبلغ اضافه کنید.

مطالب خواندنی:  پتنت‌های جدید هواوی به هندست‌هایی با دوربین زیرنمایشگر اشاره دارند

گوشی هوشمند انجوی ۲۰ پرو در حال حاضر در کشور چین برای ثبت سفارش در دسترس است و از ۴ تیر (۲۴ ژوئن) هم از طریق فروشگاه‌ها در سراسر این کشور به فروش خواهد رسید. انجوی ۲۰ پرو در واقع نسخه تغییر نام یافته‌ای از انجوی زد فایو جی (Enjoy Z 5G) است که ماه گذشته منحصراً به صورت فروش آنلاین در چین عرضه شده بود.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=20852

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.