• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

گوشی هواوی Y8p رونمایی شد

  • کد خبر : 16917
  • 30 اردیبهشت 1399 - 23:05
گوشی هواوی Y8p رونمایی شد

گوشی هواوی Y8p به آرامی، با قرارگیری روی وب‌سایت هواوی، رونمایی شد. این گوشی ممکن است آشنا به نظر بیاید، چرا که همین مشخصات فنی را نیز پیش‌تر در گوشی هواوی Enjoy 10s دیده بودیم. در واقع، حدس می‌زنیم این گوشی در برخی مناطق جهان تحت عنوان سری Y‌ و در برخی کشورها هم با […]

گوشی هواوی Y8p به آرامی، با قرارگیری روی وب‌سایت هواوی، رونمایی شد. این گوشی ممکن است آشنا به نظر بیاید، چرا که همین مشخصات فنی را نیز پیش‌تر در گوشی هواوی Enjoy 10s دیده بودیم. در واقع، حدس می‌زنیم این گوشی در برخی مناطق جهان تحت عنوان سری Y‌ و در برخی کشورها هم با پسوند Enjoy در دسترس خریداران قرار بگیرد.

https://dl.greenbeautymag.com/2020/05/1-95.jpg

گوشی هواوی Y8p در جلوی بدنه خود به یک صفحه‌نمایش ۶.۳ اینچی با پنل اولد و رزولوشن +۱۰۸۰p مجهز است و نسبت نمایشگر به بدنه آن ۹۰.۱۷ درصد است. یک اسکنر اثر انگشت هم در زیر صفحه‌نمایش تعبیه شده که برای محصولی در این رده مرسوم نیست.

در پشت بدنه می‌توان یک دوربین با لنز اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی با سنسور سوپراسپکتروم (نامی که هواوی برای سنسورهای RYYB خود در نظر گرفته) است. این دوربین از حالت شبانه موسوم به سوپر نایت مود (Super Night Mode) هم پشتیبانی می‌کند که باعث نوردهی ۶ ثانیه‌ای شده و از پردازش تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می‌کند.

https://dl.greenbeautymag.com/2020/05/2-67.jpg

در کنار سنسور اصلی، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی (با زاویه دید ۱۲۰ درجه) و همچنین یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی هم برای هواوی Y8p در نظر گرفته شده است. در جلوی بدنه هم یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در بریدگی قطره‌ای شکل بالای نمایشگر این گوشی تعبیه شده است.

گوشی هوشمند هواوی Y8p قدرت پردازشی خود را از تراشه Kirin 710F می‌گیرد و در کنار آن به ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی مجهز شده است. البته یک مدل دیگر هم با ۶ گیگابایت رم و همین مقدار حافظه داخلی در دسترس خواهد بود. اگر میزان فضای ذخیره‌سازی گوشی برایتان کافی نبود، می‌توانید از کارت‌های حافظه NM با ظرفیت حداکثر ۲۵۶ گیگابایت نیز استفاده کنید. سیستم عاملی که به صورت پیش فرض بر روی این گوشی نصب شده، نسخه دهم اندروید است که در قالب رابط کاربری EMUI 10.1 ارائه شده است. به جای استفاده از گوگل‌پلی استور، این گوشی از اپ گالری هواوی و دیگر سرویس‌های مشابه بهره برده است.

مطالب خواندنی:  این گوشی بهترین دوربین سلفی را دارد رده‌بندی موبایل‌های برتر

در مورد باتری هواوی Y8p هیچ نکته خاص حیرت‌انگیزی وجود ندارد. یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی که از شارژ سریع ۱۰ وات پشتیبانی می‌کند که باعث ناامیدی کاربران خواهد شد. حداقل این گوشی از پورت USB نوع C و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون پشتیبانی می‌کند.

https://dl.greenbeautymag.com/2020/05/11-4.jpg

هواوی Y8p در رنگ‌های مشکی و کریستالی (گرادیان سفید و بنفش) در دسترس خریداران خواهد بود و قیمتی هم که برای آن تعیین شده حدود ۲۴۵ دلار است. عرضه رسمی گوشی از روز ۹ خرداد (۲۹ مه) آغاز خواهد شد و هواوی برای کسانی که آن را تا روز ۸ خرداد (۲۸ مه) پیش‌خرید کنند، ۹۹ درصد تخفیف برای خرید دستبند هوشمند هواوی بند ۴ پرو در نظر گرفته است.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=16917

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.