• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
اخبار امروز : 5
0
3

گوشی هوشمند نوکیا ۸.۳ ۵G به‌زودی در وب‌سایت آمازون آلمان عرضه می‌شود

  • کد خبر : 20516
  • 02 تیر 1399 - 19:59
گوشی هوشمند نوکیا ۸.۳ ۵G به‌زودی در وب‌سایت آمازون آلمان عرضه می‌شود

اولین تلفن نوکیا ۵G نوکیا در اسفندماه (ماه مارس) پس از لغو MWC اعلام شد. با این حال، هنوز مشخص نیست که نوکیا چه زمانی شروع به فروش گوشی جدید خود خواهد کرد. در ابتدا گزارش شده بود که نوکیا ۸٫۳ ۵G را در انگلستان و سایر نقاط اروپا دقیقاً در تیر ماه ( ماه […]

اولین تلفن نوکیا ۵G نوکیا در اسفندماه (ماه مارس) پس از لغو MWC اعلام شد. با این حال، هنوز مشخص نیست که نوکیا چه زمانی شروع به فروش گوشی جدید خود خواهد کرد. در ابتدا گزارش شده بود که نوکیا ۸٫۳ ۵G را در انگلستان و سایر نقاط اروپا دقیقاً در تیر ماه ( ماه ژوئیه) عرضه خواهد کرد.

نوکیا ۸٫۳ ۵G در وب‌سایت آلمانی آمازون قرار گرفت، که می‌تواند نشان دهد این تلفن در آینده نزدیک راهی بازارهای اروپا می‌شود.

gsmarena 001 3 1

گوشی هوشمند نوکیا ۸٫۳ گرافیک بازاریابی خود را ذکر کرده است، اما این گوشی هنوز برای فروش در دسترس نیست. شاید ما انتظار داشته باشیم که یک عرضه زودتر از آنچه که در ابتدا پیش‌بینی شده بود، باشد. نوکیا ۸٫۳ ۵G در اکثر بازارهای اروپا با ۶۰۰ یورو به فروش می‌رود و در انگلیس با قیمت ۵۰۰ پوند در خرده‌فروشی‌ها عرضه می‌شود.

از ویژگی‌های برتر این گوشی می‌توان به صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی ۶٫۸۱ اینچی با حفره پانچ دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی اشاره کرد. دوربین چهارگانه اصلی شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با سخت‌افزار لنز Zeiss، یک فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی است که هر کدام برای عکاسی ماکرو و سنجش عمق موجود است.

gsmarena 002 1 6

این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۷۶۵G با پشتیبانی از شبکه‌ اتصال ۵G بهره می‌برد. حافظه رم ۶ یا ۸ گیگابایتی همراه با ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی خواهد بود. یک اسکنر اثر انگشت یکپارچه با کلید پاور وجود دارد و این گوشی هوشمند از اندروید ۱۰ پیش‌فرض پشتیبانی می‌کند.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=20516

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.