• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
5

گوشی ویوو iQOO 3 5G در بنچمارک آنتوتو ظاهر شد

  • کد خبر : 15260
  • 18 اردیبهشت 1399 - 18:12
گوشی ویوو iQOO 3 5G در بنچمارک آنتوتو ظاهر شد

گوشی ویوو iQOO 3 5G که قرار است در تاریخ ۲۵ فوریه معرفی شود، هفته گذشته در گیک‌بنچ رویت شد و مشخصات اصلی آن تائید گردید. حالا این هندست ۵G، با امتیاز ۵۹۷۵۸۳، در بنچمارک آنتوتو ظاهر شده است. این امتیاز، بالاترین امتیازی است که یک گوشی هوشمند تا به حال در این بنچمارک کسب […]

گوشی ویوو iQOO 3 5G که قرار است در تاریخ ۲۵ فوریه معرفی شود، هفته گذشته در گیک‌بنچ رویت شد و مشخصات اصلی آن تائید گردید. حالا این هندست ۵G، با امتیاز ۵۹۷۵۸۳، در بنچمارک آنتوتو ظاهر شده است. این امتیاز، بالاترین امتیازی است که یک گوشی هوشمند تا به حال در این بنچمارک کسب کرده است.

شرکت ویوو قبلا برخی از مشخصات iQOO 3 5G را تائید کرده بود که شامل چیپست اسنپدراگون ۸۶۵، دوربین پشت چهارگانه با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و حافظه UFS 3.1 می‌شدند. حالا یکی از پوسترهایی که توسط این شرکت منتشر شده، نشان می‌دهد که این گوشی ۵G، از رم LPDDR5 و Wi-Fi 6 بهره می‌برد.

https://dl.greenbeautymag.com/2020/05/iQOO-3-5G-achieves-the-highest-ever-score-on-AnTuTu-company-reveals-battery-specs.jpg

شاخه هندی ویوو هم به تازگی ویدیویی را در یوتیوب منتشر کرده که تائید می‌کند iQOO 3 5G مجهز به یک باتری ۴۴۴۰ میلی‌‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۵۵ واتی Flash SuperCharge است که در عرض ۱۵ دقیقه، ۵۰ درصد آن را شارژ می‌کند. واحد هند این شرکت، در ویدیوی دیگری، قابلیت‌های ۵G گوشی و قاب پشت آن را نشان داده است.

https://dl.greenbeautymag.com/2020/05/iQOO-3-5G-achieves-the-highest-ever-score-on-AnTuTu-company-reveals-battery-specs-2.jpg

ویوو جزئیاتی دیگری درباره iQOO 3 5G منتشر نکرده است، اما این گوشی قبلا در وب‌سایت TENAA با مشخصات کامل ظاهر شده که می‌توانید آن را در اینجا مشاهده کنید.

گوشی iQOO 3 5G در تاریخ ۲۵ فوریه در هند معرفی خواهد شد و از طریق فروشگاه آنلاین Flipkart قابل خرید خواهد بود. Flipkart صفحه‌ای را برای تبلیغ این هندست اختصاص داده و قول داده است که اطلاعات بیشتر درباره آن را در تاریخ ۱۷ فوریه منتشر خواهد کرد.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=15260

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.