• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

گوشی Reno Ace اوپو در ۳۰ دقیقه به صورت کامل شارژ می‌شود

  • کد خبر : 12113
  • 20 مهر 1398 - 22:08
گوشی Reno Ace اوپو در ۳۰ دقیقه به صورت کامل شارژ می‌شود

شرکت اوپو (Oppo) به تازگی از آخرین پرچمدار خود با نام Reno Ace رونمایی کرده است. این گوشی از نظر مشخصات فنی بسیار شبیه به وان‌پلاس ۷تی است. این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون +۸۵۵، صفحه نمایش ۹۰ هرتز ۶٫۵ اینچی با وضوح ۱۰۸۰p و ناچ قطره‌ای و سنسور ۴۸ مگاپیکسلی IMX586 سونی می‌باشد. Reno Ace […]

شرکت اوپو (Oppo) به تازگی از آخرین پرچمدار خود با نام Reno Ace رونمایی کرده است.

این گوشی از نظر مشخصات فنی بسیار شبیه به وان‌پلاس ۷تی است. این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون +۸۵۵، صفحه نمایش ۹۰ هرتز ۶٫۵ اینچی با وضوح ۱۰۸۰p و ناچ قطره‌ای و سنسور ۴۸ مگاپیکسلی IMX586 سونی می‌باشد. Reno Ace از دوربین چهارگانه و سنسور تک رنگ بهره می‌برد و دارای ۱۲ گیگابایت رم می‌باشد.

اگر بخواهید سرع پردازنده و اندازه صفحه نمایش Reno Ace را در نظر نگیرید، Reno 10x Zoom با صفحه نمایش بدون ناچ، دوربین سلفی کشویی و لنز تله‌فوتو پریسکوپی می‌تواند رقیبی برای این گوشی باشد.

بدون شک بارزترین ویژگی Ace شارژ سریع آن است. اوپو پیش از این با نسخه لامبورگینی Find X در این زمینه پیشتاز بوده است، اما Reno Ace با شارژر ۶۵ وات سوپرVOOC خود پا را فراتر گذاشته است. باتری ۴۰۰۰mAh این گوشی در ۳۰ دقیقه از ۰ تا ۱۰۰ شارژ می‌شود و با ۵ دقیقه شارژ کردن آن می‌توانید تا ۲ ساعت از گوشی استفاده کنید.

پیش از این شیائومی و ویوو راه‌های سریعتر شدن شارژ باتری ۴۰۰۰mAh را نشان داده بودند، اما هیچگاه دستگاهی با این تکنولوژی را وارد بازار نکردند. همچنین اوپو مدعی است که این شارژر ۶۵ واتی به لطف تکنولوژی GaN، کوچکترین شارژر موجود در بازار است.

Reno Ace از دو نوع شارژ USB-C و شارژ سریع ۱۸ وات کوالکام نیز پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید در زمان‌هایی که به شارژر اصلی اوپو دسترسی ندارید، از آنها استفاده کنید. این موضوع با توجه به اینکه گوگل استاندارد شارژ سریع را برای تمامی گوشی‌های اندرویدی الزامی کرده است، خبر خوبی است.

مطالب خواندنی:  ظاهر فوق‌العاده گوشی تاشو اپل

Reno Ace ابتدا با قیمت ۴۲۰ دلار برای نسخه دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و با قیمت ۵۳۰ دلار برای نسخه دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در چین عرضه خواهد شد. ضمن اینکه اوپو یک نسخه ویژه را با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۵۰۵ دلار عرضه خواهد کرد.

daafd988d8b4db8c reno ace d8a7d988d9bed988 d8afd8b1 dbb3dbb0 d8afd982db8cd982d987 d8a8d987 d8b5d988d8b1d8aa daa9d8a7d985d984 d8b4d8a7d8b1 5da18e3f03734

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=12113

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.