• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
اخبار امروز : 2
0
4

گوگل به خریداران پیکسل ۴ اشتراک رایگان اهدا می‌کند

  • کد خبر : 12457
  • 24 مهر 1398 - 10:28
گوگل به خریداران پیکسل ۴ اشتراک رایگان اهدا می‌کند

همانطور که انتظار می‌رفت گوگل امروز از پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس‌ال رونمایی کرد. در کنار این گوشی‌ها گوگل پیشنهاد ویژه‌ای را نیز برای خریداران در نظر گرفته است. با خرید هر یک از گوشی‌های جدید به مدت ۳ ماه ۱۰۰ گیگابایت فضا بر روی حافظه ابری گوگل وان (Google One) دریافت خواهید کرد. […]

همانطور که انتظار می‌رفت گوگل امروز از پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس‌ال رونمایی کرد. در کنار این گوشی‌ها گوگل پیشنهاد ویژه‌ای را نیز برای خریداران در نظر گرفته است. با خرید هر یک از گوشی‌های جدید به مدت ۳ ماه ۱۰۰ گیگابایت فضا بر روی حافظه ابری گوگل وان (Google One) دریافت خواهید کرد.

گوگل وان نه تنها یک حافظه ابری برای گوشی شماست، بلکه می‌توانید از پشتیبان‌گیری خودکار، پشتیبانی از عکس‌ها و فیلم‌های فشرده نشده، دسترسی به پشتیبانی فنی و اطلاع از تخفیف‌های هتل و کارت‌های اعتباری فروشگاه گوگل نیز استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید این قابلیت را با ۵ نفر از اعضای خانواده خود نیز به اشتراک بگذارید.

اگر بخواهید می‌توانید پس از پایان مدت آزمایشی رایگان، هر ماه با پرداخت ۱٫۹۹ دلار اشتراک خود را تمدید کنید. ضمنا یک برنامه ۱۵ گیگاباتی رایگان نیز وجود دارد که شامل هیچ یک از ویژگی‌های گفته شده نمی‌شود. علاوه بر این می‌توانید با پرداخت ماهیانه ۲٫۹۹ دلار، ۲۰۰ گیگابایت فضای ابری دریافت کنید. با تهیه اشتراک سالیانه نیز می‌توانید تا ۱۶ درصد در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید..

منبع:tech.gemfa.com

مطالب خواندنی:  بتای عمومی سیستم عامل‌های iOS 14 و iPadOS 14 منتشر شد
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=12457

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.