• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

گوگل جدول تناوبی تعاملی عناصر شیمیایی را به موتور جستجوی خود اضافه کرد

  • کد خبر : 29655
  • 22 مرداد 1400 - 17:24
گوگل جدول تناوبی تعاملی عناصر شیمیایی را به موتور جستجوی خود اضافه کرد
گوگل به تازگی یک جدول تناوبی تعاملی به موتور جستجوی خود اضافه کرده است که شما از آن می‌توانید برای یادگیری بیشتر درباره عناصر شیمیایی موجود در طبیعت استفاده کنید.

گوگل به تازگی یک جدول تناوبی تعاملی به موتور جستجوی خود اضافه کرده است که شما از آن می‌توانید برای یادگیری بیشتر درباره عناصر شیمیایی موجود در طبیعت استفاده کنید. شما این جدول تناوبی تعاملی را با جستجوی عبارت “periodic table” و کلیک روی گزینه “explore elements” در سمت راست صفحه می‌توانید پیدا کنید.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،این جدول تناوبی می‌تواند حتی برای کسانی که علاقه چندانی به شیمی ندارند، سرگرم‌کننده باشد. شما با کلیک کردن روی هر عنصر می‌توانید چیزهای زیادی درباره آن‌ها یاد بگیرید؛ به‌عنوان مثال، شما می‌توانید اطلاعات مفیدی درباره جرم اتمی و نقطه ذوب هر کدام عناصر به دست بیاورید و همچنین مدل سه‌بعدی آن‌ها را نیز مشاهده کنید. ضمناً‌ با کلیک کردن روی هر کدام از آن‌ها می‌توانید یک واقعیت کوتاه درباه‌شان بخوانید که در نوع خود حقایق جالبی هستند.

گوگل در کنار این جدول تناوبی تعاملی قابلیت‌های جدیدی نیز برای گوگل اسیستنت معرفی کرده که یکی از این قابلیت‌ها برای کمک به خانواده‌ها طراحی شده است؛ ضمن اینکه قابلیت Bell reminders نیز به‌روزرسانی شده است. قابلیت Bell reminders که برای اولین بار سال گذشته معرفی گردید فقط می‌توانست از طریق نمایشگر دستگاه‌های نست‌اسمارت (Nest smart) اجرا شود، اما حالا از طریق گوشی‌های هوشمند هم قابل‌اجرا خواهد بود. گوگل گفته است که در آینده نزدیک، قابلیت Family Bell که هم‌اکنون روی وسایل خانگی نست‌هاب (Nest Hub) وجود دارد، قادر به نمایش چک‌لیستی از کارها در زمان خاموش بودن Family Bell خواهد بود. این قابلیت می‌تواند برای یادآوری برخی از کارها بسیار سودمند باشد.

مطالب خواندنی:  ثبت بهترین آمار فروش کروم بوک‌ها در سال گذشته میلادی

گوگل همچنین روشی برای تنظیم کارهای روزانه ارائه کرده که بعد از خاموش کردن صدای آلارم در هنگام صبح، به شما اجازه می‌دهد تا بلافاصله بعد از بلند شدن از خواب، اخبار و آب‌و‌هوا را چک کنید.

منبع: The Verge

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=29655

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.