• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
1

گوگل داکس به ۱ میلیارد دانلود در پلی استور دست یافت

  • کد خبر : 26370
  • 04 آبان 1399 - 11:01
گوگل داکس به ۱ میلیارد دانلود در پلی استور دست یافت

مجله زیبایی سبز:گوگل با چیزی بیش از موتور جستجوگرش شناخته می‌شود. یکی از سرویس‌هایی این غول اینترنت که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد گوگل داکس (Google Docs) است. این سرویس یک پردازشگر کلمه بر اساس فضای ابری است که می‌توان با هر حساب کاربری گوگلی به رایگان از آن بهره برد. حال  نسخه اپلیکیشن اندروید […]

مجله زیبایی سبز:گوگل با چیزی بیش از موتور جستجوگرش شناخته می‌شود. یکی از سرویس‌هایی این غول اینترنت که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد گوگل داکس (Google Docs) است. این سرویس یک پردازشگر کلمه بر اساس فضای ابری است که می‌توان با هر حساب کاربری گوگلی به رایگان از آن بهره برد. حال  نسخه اپلیکیشن اندروید این سرویس توانسته است به رکورد ۱ میلیارد نصب در پلی استور دست یابد.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،اپلیکیشن اندروید گوگل داکس در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. از آنجایی که این اپلیکیشن جزء بسته سرویس موبایلی گوگل (GMS) نیست، شش سال طول کشید تا به عدد ۱ میلیارد دانلود در فروشگاه اپلیکیشن گوگل برسد.

گوگل داکس ۴ سال بعد از انتشار و در اکتبر ۲۰۱۸ توانست به ۵۰۰ میلیون دانلود دست یابد با این حال این اپلیکیشن ۵۰۰ میلیون دانلود بعدی را تنها در طی ۲ سال به‌دست آورد. دلیل این اتفاق این است که از ابتدای سال ۲۰۲۰ مردم در سراسر جهان در خانه مانده و کار و تحصیل خود را از منزل ادامه داده‌اند.

از آنجایی که گوگل داکس یک سرویس رایگان است به محبوب‌ترین پردازشگر کلمه تبدیل شده است. از آنجایی که این سرویس بر اساس فضای ابری است، تعداد زیادی از مؤسسات و شرکت‌های تجاری از گوگل ورک‌اسپیس (Workspace) استفاده می‌کنند که شامل گوگل داکس نیز می‌شود.

تمام عامل‌های یادشده در بالا باعث شده است تا کاربران اپلیکیشن موردبحث را روی گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی و کروم‌بوک‌های خود دانلود کنند.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=26370

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.