• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
اخبار امروز : 2
0
3

گوگل شاپینگ یک طراحی جدید، ردیاب قیمت و صفحه‌اصلی شخصی‌سازی شده را دریافت کرده است

  • کد خبر : 11476
  • 13 مهر 1398 - 18:12
گوگل شاپینگ یک طراحی جدید، ردیاب قیمت و صفحه‌اصلی شخصی‌سازی شده را دریافت کرده است

گوگل یک طراحی مجدد را بر روی گوگل شاپینگ (Google Shopping)، چه در وب‌سایت‌ اینترنتی و چه در بخش موبایلی آن انجام داده است. این تغییرات یک صفحه خانگی جدید شخصی‌سازی شده، ردیابی قیمت و همچنین گوگل لنز (Google Lens) را جهت انتخاب لباس موردنظر، در خود جای داده است. صفحه اصلی جدید، اکنون نسبت […]

گوگل یک طراحی مجدد را بر روی گوگل شاپینگ (Google Shopping)، چه در وب‌سایت‌ اینترنتی و چه در بخش موبایلی آن انجام داده است. این تغییرات یک صفحه خانگی جدید شخصی‌سازی شده، ردیابی قیمت و همچنین گوگل لنز (Google Lens) را جهت انتخاب لباس موردنظر، در خود جای داده است.

صفحه اصلی جدید، اکنون نسبت به اولویت‌های خرید مختص به شما شخصی‌سازی شده است، و به‌طور خودکار محصولاتی را پیشنهاد می‌کند که شما قبلاً خریداری کرده‌اید و نیز، توصیه‌های خود را بر اساس فعالیت شما در گوگل ارائه می‌دهد.

این طراحی مجدد شامل خدمات تحویل داخلی گوگل یعنی گوگل اکسپرس (که اوایل امسال به گوگل شاپینگ افزوده شد) نیز می‌شود و بدین‌شیوه، مکانی منحصربه‌فرد و یک‌دست را به خریداران پیشنهاد می‌دهد. اکنون ایده این است که شما به‌سادگی بتوانید به دنبال چیزی که می‌خواهید بگردید و سپس آن را از هر جایی که علاقه‌مند هستید، از فروشگاه‌های آنلاین و مغازه‌های محلی گرفته تا خرده‌فروشانی که مستقیماً کالای خود را از طریق گوگل به فروش می‌رسانند، سفارش دهید.

همچنین یک ردیاب قیمت جدید نیز اضافه شده است که مواردی را که به دنبال آن هستید دنبال کرده، و سپس هنگامی که قیمت آن‌ها کاهش پیدا کرد، با یک اعلان موبایلی به شما اطلاع می‌دهد (اعلان‌های ایمیلی نیز در اواخر سال جاری راه‌اندازی خواهند شد).

در نهایت، گوگل در حال بررسی این است که گوگل لنز چگونه می‌تواند به شما در خرید لباس‌های مد کمک نماید. اکنون وقتی که شما یک عکس را از لباس مشخص بارگذاری می‌کنید، گوگل شاپینگ منوی Get Style Inspiration را نشان خواهد داد و بدین‌صورت، محصولات مشابه عکس موردنظر را به شما پیشنهاد می‌دهد. این بخش جدید نشان می‌دهد که چگونه سایر افراد فعال در اینترنت، چیزی را که شما به دنبال آن هستید،  می‌پوشند (و البته پیوندی را نیز برای خرید اقلام قابل تطبیق با لباس موردنظر را از طریق گوگل پیشنهاد می‌دهد).

مطالب خواندنی:  مدیرعامل آئودی: در تولید خودروهای برقی دوسال از تسلا عقب هستیم

ویژگی‌های جدید گوگل شاپینگ هم‌اکنون در ایالات‌متحده در دسترس قرار دارد.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=11476

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.