• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
4

گوگل قصد برگزاری یک رویداد مختص هواداران گوشی‌های پیکسل را دارد

  • کد خبر : 12772
  • 27 مهر 1398 - 22:56
گوگل قصد برگزاری یک رویداد مختص هواداران گوشی‌های پیکسل را دارد

در اوایل این هفته طی روز سه‌شنبه جهت ارائه جزئیات بیشتر، گوگل رویداد ۲۰۱۹ Made by Google خود را برگزار کرد و در آن از گوشی هوشمند جدید پیکسل ۴ پرده‌برداری نمود. اما گوگل همچنان یک رویداد مرتبط با پیکسل را که قرار است در روز دوشنبه مورخه ۲۹ مهر (۲۱ اکتبر) برگزار شود، زمان‌بندی […]

در اوایل این هفته طی روز سه‌شنبه جهت ارائه جزئیات بیشتر، گوگل رویداد ۲۰۱۹ Made by Google خود را برگزار کرد و در آن از گوشی هوشمند جدید پیکسل ۴ پرده‌برداری نمود. اما گوگل همچنان یک رویداد مرتبط با پیکسل را که قرار است در روز دوشنبه مورخه ۲۹ مهر (۲۱ اکتبر) برگزار شود، زمان‌بندی کرده است. طبق گفته ۹to5 Google، برای شرکت در این رویداد باید یک دعوت‌نامه از طرف خود گوگل دریافت کنید. دعوت‌نامه‌ها از طریق ایمیل به بزرگ‌ترین طرفداران پیکسل ارسال می‌شوند. تا زمانی که شما بیش از یک گوشی پیکسل را از زمان تولید اولین مدل آن یعنی در سال ۲۰۱۶ خریداری نکرده باشید، نباید انتظار حضور این ایمیل را در صندوق دریافت خود داشته باشید. این دعوت‌نامه می‌گوید:

شما به‌طور انحصاری به رویداد ویژه پیکسل دعوت‌شده‌اید. پیکسل ۴ را تجربه کرده، مغزهای پشت آن را ملاقات و به‌علاوه، با بازخوردهای خود به ما در ساخت نسل بعدی محصولات گوگل کمک نمایید.

علاوه بر تعامل با مدل‌های جدید و یادگیری اینکه چرا آن‌ها این‌گونه هستند، گوگل قصد دارد تا از نظرات شرکت‌کنندگان در جهت بهبود گوشی های پیکسل آینده و همچنین سایر محصولات این شرکت استفاده کند.

این رویداد در مقر اصلی گوگل واقع در مانتین ویو کالیفرنیا برگزار خواهد شد، و از ساعت ۹ صبح تا ۲ بعدازظهر به‌وقت محلی ادامه خواهد داشت. به خاطر داشته باشید که افرادی که در این رویداد شرکت می‌کنند باید یک بلیت پرواز دوطرفه فوری را رزرو کرده و حتی تقویم کاری خود را نیز پاک نمایند. نکته آخر اینکه، ما انتظار نداریم که گوگل در طی این رویداد، از ساعت هوشمند Pixel Watch خود پرده‌برداری نماید.

مطالب خواندنی:  گوگل دئو برای مرورگر کامپیوتر

منبع:tech.gemfa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=12772

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.