• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
1

گوگل ویژگی Nearby Share آندروید را برای ویندوز هم آماده می‌کند

  • کد خبر : 20298
  • 02 تیر 1399 - 17:35
گوگل ویژگی Nearby Share آندروید را برای ویندوز هم آماده می‌کند

گوگل همچنان درحال کار روی ویژگی اشتراک‌گذاری فایل‌ها مانند ایردراپ اپل است که به آن آندروید نیربای (Android Nearby) می‌گوید. این ویژگی می‌تواند جایگزین بقیه برنامه‌های مشابه، مانند برنامه‌های موجود در گوشی‌های سامسونگ و هواوی شود و در همه گوشی‌های آندرویدی قابل اجرا باشد. همه‌گیری این برنامه یکی از اهداف گوگل است، به‌طوری‌که حالا مشخص […]

گوگل همچنان درحال کار روی ویژگی اشتراک‌گذاری فایل‌ها مانند ایردراپ اپل است که به آن آندروید نیربای (Android Nearby) می‌گوید. این ویژگی می‌تواند جایگزین بقیه برنامه‌های مشابه، مانند برنامه‌های موجود در گوشی‌های سامسونگ و هواوی شود و در همه گوشی‌های آندرویدی قابل اجرا باشد.

nearby pc

همه‌گیری این برنامه یکی از اهداف گوگل است، به‌طوری‌که حالا مشخص شده که این شرکت می‌خواهد این برنامه را برای ویندوز هم آماده کند تا کاربران بتوانند داده‌های خود را نه تنها از گوشی به گوشی دیگر، بلکه از گوشی به لپ‌تاپ و بالعکس نیز انتقال دهند. خبرها حاکی از آن است که گوگل، علاوه‌بر ویندوز  این برنامه را برای پلتفورم‌های مک، لینوکس و کروم او اس هم آماده می‌کند. البته باید گفت که این برنامه در صورتی روی مک، ویندوز و لینوکس قابل استفاده است که مرورگر کروم روی آن سیستم‌عامل‌ها نصب باشد اما مطمئنا نصب آن روی ویندوز می‌تواند بهترین ویژگی برای این برنامه باشد.

منبع:tech.gamefa.com

مطالب خواندنی:  نظریه اینشتین شکست‌ناپذیر باقی‌ ماند!
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=20298

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.