• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 4
0
3

گیشه سینما در تسخیر «شکارچیان روح»

  • کد خبر : 31390
  • 02 آذر 1400 - 17:10
گیشه سینما در تسخیر «شکارچیان روح»
فیلم «شکارچیان روح: افترلایف» با بازی «پل راد»، در اکران افتتاحیه ۴۴ میلیون دلار فروخت و پرفروش‌ترین فیلم این آخر هفته در گیشه آمریکای شمالی شد.

گیشه سینما در تسخیر «شکارچیان روح»

ریپورتر، شکارچیان روح: افترلایف یک بار دیگر فروغ را به این مجموعه سینمایی ماوراءالطبیعه برگرداند. این فیلم با جذب خانواده‌ها و تماشاچیان مرد که بزرگترین مشتریان سینما در دوران شیوع کرونا هستند، موفق شد به فروشی فراتر از انتظارها رسیده و این آخر هفته سینمایی در آمریکای شمالی را با ۴۴ میلیون دلار فروش به نام خود ثبت کند.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از ایرنا،براساس آمار شرکت تحلیل داده اینتلیجنس (EntTelligence)، روز شنبه ۳۳ درصد مخاطبان پیش از ساعت ۴ عصر به تماشای این فیلم نشستند که از استقبال خانواده‌ها از این فیلم موردانتظار حکایت دارد. همچنین نزدیک به ۵۰ درصد مخاطبان سینمایی این فیلم بین ۲۵ تا ۴۴ سال داشتند و ۵۷ درصد آنان مرد بودند.

قسمت جدید از مجموعه شکارچیان روح همچنین در ۳۱ بازار جهانی نیز کار خود را با فروش ۱۶ میلیون دلاری آغاز کرد و فروش افتتاحیه آن در گیشه جهانی در مجموع به ۶۰ میلیون دلار رسید.

این فیلم به کارگردانی جیسون رایتمن، دنباله‌ای است بر فیلم خاطره‌انگیز شکارچیان روح که در سال ۱۹۸۴ به کارگردانی پدرش، ایوان رایتمن، اکران شد.

شکارچیان روح: افترلایف با بازی کری کوون، فین ولفهارد، مکنا گریس، آنی پاتز و پل راد داستان یک مادر مجرد و دو فرزندش را روایت می‌کند که پس از ورود به یک شهر کوچک به ارتباط خود با شکارچیان روح اصلی و میراثی مخفی پی می‌برند که پدربزرگشان برای آنها به جا گذاشته است.

فیلم ابرقهرمانی جاودانه‌ها این آخر هفته،  در سومین هفته از اکران خود، ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار فروش کرد و در جایگاه دومین فیلم پرفروش گیشه آمریکای شمالی ایستاد. این فیلم تاکنون در مجموع ۳۳۶ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار در گیشه جهانی فروش کرده است.

مطالب خواندنی:  فرش دستباف طرح ماهی: زیبایی هنر دستبافت ایران

سینماهای آمریکا این هفته همچنین شاهد اکران فیلم شاه ریچارد بودند،  فیلم موردانتظاری که ویل اسمیت در آن نقش ریچارد ویلیامز، پدر دو تنیس باز حرفه‌ای یعنی سرنا و ونوس ویلیامز، را بازی می‌کند.

فیلم شاه ریچارد برخلاف آنچه انتظار می‌رفت با استقبال سرد تماشاچیان روبه‌رو شد و در سه روز اول اکران تنها ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار فروش کرد. این در حالی است که استودیو برادران وارنر فروش ۷ تا ۱۰ میلیون دلاری برای اکران افتتاحیه این فیلم پیش‌بینی کرده بود.  این استودیو آمریکایی چشم امید خود را به نقدهای مثبت و امتیازات بالای این فیلم بسته تا شاید در هفته‌های آتی بتواند فروش خوبی کسب کند.

گیشه سینما در تسخیر «شکارچیان روح»

صحنه‌ای از فیلم «شاه ریچارد»، کاری از «رینالدو مارکوس گرین»

شاه ریچارد همزمان در سینماهای انگلیس، روسیه و ۲۸ بازار سینمایی کوچکتر نیز اکران شد اما در گیشه بین‌المللی هم تنها ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار فروش کرد.

این آخر هفته همچنین فیلم کامان کامان به کارگردانی مایک میلز و بازی خواکین فینیکس نیز در ۵ سینما روی پرده رفت و در مجموع ۱۳۴ هزار و ۴۴۷ دلار فروش کرد، یعنی در هر سینما حدود ۲۵ هزار و ۹۳۸ دلار. مستند کرونایی موج اول نیز در ۱۱ سینما اکران شد و در مجموع ۶۸ هزار و ۱۱۵ دلار فروش کرد.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی هالیوود

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=31390

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.