• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 4
0
1

یکپارچه شدن سرویس جیمیل با اپلیکیشن گوگل میت

  • کد خبر : 15488
  • 05 اردیبهشت 1399 - 16:49
یکپارچه شدن سرویس جیمیل با اپلیکیشن گوگل میت

گوگل به سختی در تلاش است تا گوگل میت (که قبلاً با نام Google Hangouts شناخته می‌شد) را در رقابت با اپلیکیشن‌های زوم و مایکروسافت تیمز نگه دارد و در تازه‌ترین اقدامات خود، این برنامه ویدئوکنفرانس را با سرویس جیمیل خود یکپارچه کرده است. این میانبر به کاربران این اجازه را می‌دهد تا به صورت […]

گوگل به سختی در تلاش است تا گوگل میت (که قبلاً با نام Google Hangouts شناخته می‌شد) را در رقابت با اپلیکیشن‌های زوم و مایکروسافت تیمز نگه دارد و در تازه‌ترین اقدامات خود، این برنامه ویدئوکنفرانس را با سرویس جیمیل خود یکپارچه کرده است.

این میانبر به کاربران این اجازه را می‌دهد تا به صورت مستقیم از رابط کاربری جیمیل یا دیگر بسترهای G Suite برای پیوستن یا آغاز یک ملاقات (Meet) استفاده کنند. تصویر زیر گویای این یکپارچه‌سازی است:

https://dl.greenbeautymag.com/2020/04/70-1-google-meet2.jpg

گوگل قصد دارد در آینده‌ای نزدیک، برنامه‌ای بزرگتر برای کارآمد ساختن اپلیکیشن گوگل میت انجام دهد؛ گفته می‌شود گوگل قصد دارد تا آخر ماه جاری میلادی امکان تماس ویدئویی تا سقف ۱۶ نفر در قالب یک گالری را به این برنامه اضافه کند. با این حال، تماس ویدئویی ۱۶ نفره باز هم در مقابل چت تصویری ۴۹ نفره سرویس Zoom عدد قابل‌توجهی محسوب نمی‌شود.

گوگل همچنین فناوری دوربین کم نور خود را به سرویس گوگل میت آورده و قرار است یک ابزار صوتی که صدای پس‌زمینه را در زمان تماس ویدئویی حذف می‌کند را نیز در اختیار کاربران این اپلیکیشن قرار دهد.

هنوز مشخص نیست که آیا این اقدامات غول جستجوی اینترنتی دنیا باعث می‌شود تا گوگل میت به عنوان رقیبی مطرح برای سرویس‌های زوم، اسلک و تیمز شناخته شود یا خیر اما مشخصاً در زمانی که دنیا به سمت دورکاری یا کار از خانه رفته، پیشرفت و بهبود این سرویس‌ها به نفع همه کاربران است.

منبع:  tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=15488

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.