• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 4
0
2

یک گزینه جدید در آخرین به‌روزرسانی گوگل مپس

  • کد خبر : 20172
  • 30 خرداد 1399 - 21:59
یک گزینه جدید در آخرین به‌روزرسانی گوگل مپس

گوگل به‌تازگی یک به‌روزرسانی جدید برای اپلیکیشن اندرویدی مپس (Maps) منتشر کرده است. این به‌روزرسانی باعث بهبود عملکرد پخش‌کننده‌های موسیقی موجود در اپلیکیشن می‌شود. پیش‌ از این به‌روزرسانی، پخش‌کننده موسیقی داخل اپلیکیشن از سرویس‌های استریم موسیقی مانند اپل موزیک (Apple Music)، اسپاتیفای (Spotify) و گوگل پلی موزیک (Google Play Music) پشتیبانی می‌کرد. آخرین نسخه گوگل […]

گوگل به‌تازگی یک به‌روزرسانی جدید برای اپلیکیشن اندرویدی مپس (Maps) منتشر کرده است. این به‌روزرسانی باعث بهبود عملکرد پخش‌کننده‌های موسیقی موجود در اپلیکیشن می‌شود. پیش‌ از این به‌روزرسانی، پخش‌کننده موسیقی داخل اپلیکیشن از سرویس‌های استریم موسیقی مانند اپل موزیک (Apple Music)، اسپاتیفای (Spotify) و گوگل پلی موزیک (Google Play Music) پشتیبانی می‌کرد.

آخرین نسخه گوگل مپس، این امکان را برای کاربران یوتیوب موزیک (Youtube Music) فراهم می‌کند که آنها نیز بتوانند مانند کاربران سرویس‌های یادشده، آهنگ‌های موردعلاقه خود را گوش دهند. اکنون شما می‌توانید به بخش تنظیمات مسیریابی (Navigation) در منوی تنظیمات رفته و اپلیکیشن پیش‌فرض خود را انتخاب کنید. اما قبل از انجام این کار مطمئن شوید که گزینه مدیا پلی‌بک کنترلز (Media Playback Controls) را فعال کرده باشید.

بعد از آنکه سرویس استریم موسیقی خود را انتخاب کردید، باید مادامی که در حساب کاربری گوگل مپس خود حضور دارید اپلیکیشن مربوط به سرویس موردنظر را به اپلیکیشن مپس وصل کنید. جدای از گزینه جدید یوتیوب موزیک، در به‌روزرسانی چیزی برای بهبود عملکرد اپلیکیشن و یا یک قابلیت جدید اضافه نشده است.

یادآوری این نکته ضروری است که اپلیکیشن یوتیوب موزیک شما نیز باید به آخرین نسخه به‌روزرسانی شده باشد، تا بتوانید آن را به‌عنوان اپلیکیشن پیش‌فرض به گوگل مپس معرفی کنید. انجام این به‌روزرسانی برای افزودن یوتیوب موزیک ارزشش را  دارد، هرچند این قابلیت هنوز برای پلتفرم iOS در دسترس قرار نگرفته است.

لازم است به این نکته اشاره شود که اگر اپلیکیشن گوگل مپس شما نسخه ۱۰.۴۳.۲ نباشد، گزینه یوتیوب موزیک برای شما وجود نخواهد داشت. پس پیش از گشتن دنبال این قابلیت جدید در اپلیکیشن مپس، نسخه آن را بررسی کنید.

مطالب خواندنی:  تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام معرفی شد

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=20172

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.