• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

یک گوشی ناشناخته از هوآوی در TENAA رؤیت شد

  • کد خبر : 11416
  • 12 مهر 1398 - 12:22
یک گوشی ناشناخته از هوآوی در TENAA رؤیت شد

هوآوی از گوشی‌های سری نوا ۴ (Nova 4) در ماه دسامبر سال ۲۰۱۸ رونمایی به عمل آورد تا این محصولات اولین دستگاه‌هایی لقب گیرند که در شیوه طراحی و پنل جلویی خود از یک حفره مشکی رنگ به منظور قرار دادن دوربین سلفی استفاده می‌کنند. پس از این اتفاق، گوشی‌های جدیدی با چنین ظاهری رؤیت […]

هوآوی از گوشی‌های سری نوا ۴ (Nova 4) در ماه دسامبر سال ۲۰۱۸ رونمایی به عمل آورد تا این محصولات اولین دستگاه‌هایی لقب گیرند که در شیوه طراحی و پنل جلویی خود از یک حفره مشکی رنگ به منظور قرار دادن دوربین سلفی استفاده می‌کنند. پس از این اتفاق، گوشی‌های جدیدی با چنین ظاهری رؤیت شدند که از آن جمله می‌توانیم به نوا ۵ آی (Nova 5i) اشاره کنیم.

امروز اما، تصاویری به دستمان رسید که برای اولین بار گوشی را نشان می‌داد که برای قرار دادن دوربین جلو در بالای نمایشگر خود از وجود یک حفره مشکی رنگ بهره می‌برد و در قاب پشتی آن هم دو لنز جای‌گیری کرده‌اند. ضمن اینکه اسم رمز این دستگاه هم ARL-TL00X بوده و تا کنون تأییدیه چین را هم دریافت کرده است.

بر این اساس، با توجه به نبود سنسور اسکنر اثر انگشت و تعداد کم لنزهای دوربین، می‌توانیم این احتمال را بدهیم که ARL-TL00X ارزان‌قیمت‌ترین عضو خانواده گوشی‌های نوا ۵ خواهد بود. ضمن اینکه بعید است در این دستگاه پنل OLED به کار برود زیرا هنوز هوآوی برای معرفی چنین نمایشگرهای دارای حفره‌ای آمادگی ندارد.

اندازه صفحه نمایش ARL-TL00X تقریباً ۶٫۳۹ اینچ خواهد بود و رزولوشن آن هم به ۷۲۰p می‌رسد. گوشی آنر پلی ۳ دارای ظاهر مشابه این دستگاه بود اما این مورد از دو لنز ۴۸ و ۸ مگاپیکسلی برای دوربین عقب و یک لنز ۸ مگاپیکسلی در جلو استفاده می‌کند.

علی‌رغم اینکه با مشخصات گفته شده می‌توانیم ادعا کنیم که این دستگاه یک گوشی ارزان‌قیمت میان‌رده به شمار می‌رود ولی نباید از رنگ گرادیان سبز و همچنین فریم آن فراموش کنیم زیرا ظاهر جذابی به ARL-TL00X داده است. TENAA مدعی شده که هوآوی در این محصول خود از یک باتری ۳۹۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت بهره برده ولی از آن جایی که پردازنده آن هشت هسته‌ای و کایرین ۱۰F است، از تکنولوژی شارژ سریع پشتیبانی نخواهد کرد.

مطالب خواندنی:  شیائومی درصدد تولید گوشی هوشمند با چهار لبه خمیده است

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=11416

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.