• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 0
0
4

امکان حذف موتور جستجوی پیش فرض کروم و اج برای همیشه ناممکن شد

  • کد خبر : 32772
  • 27 دی 1400 - 17:21
امکان حذف موتور جستجوی پیش فرض کروم و اج برای همیشه ناممکن شد

امکان حذف موتور جستجوی پیش فرض کروم و اج برای همیشه ناممکن شد همانطور که می‌دانید مرورگرهای وب معمولا یک موتور جستجوی پیش‌فرض دارند و این موضوع در مورد مرورگرهای اج و کروم که هر دو مبتنی بر کرومیوم هستند نیز صادق است. به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،پیش از این، کاربران […]

امکان حذف موتور جستجوی پیش فرض کروم و اج برای همیشه ناممکن شد

همانطور که می‌دانید مرورگرهای وب معمولا یک موتور جستجوی پیش‌فرض دارند و این موضوع در مورد مرورگرهای اج و کروم که هر دو مبتنی بر کرومیوم هستند نیز صادق است.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،پیش از این، کاربران به‌راحتی می‌توانستند موتوری جستجوی پیش‌فرض این دو مرورگر را در صورتی که علاقه‌ای به آن نداشتند حذف کنند.

اما با عرضه آپدیت کرومیوم ۹۷ تغییری در تنظیمات موتور جستجوی پیش‌فرض ایجاد شده است که امکان حذف موتور پیش‌فرض را از کاربر گرفته است و اصلا چنین گزینه‌ای دیگر وجود ندارد.

در تصاویری که توسط کاربران در ردیت منتشر شده است به‌وضوح مشاهده می‌شود که در نسخه جدید مرورگر اج گزینه Remove کلا حذف شده است در حالیکه بقیه گزینه‌ها همچنان وجود دارند.

به نظر می‌رسد این تغییر هرچند با نیت خوبی انجام شده است، اما ممکن است برای برخی از کاربران خوشایند نباشد. ضمن اینکه این تغییر، مشکلاتی نیز برای کاربران ایجاد کرده است؛ بطوریکه یکی از کاربران در فروم کروم گفته است که موتور جستحوی پیش‌فرض او با وجود اینکه چیز دیگری بوده است اما همچنان به یاهو سوئیچ می‌کند. کاربران دیگر نیز با همین مشکل مواجه شده‌اند.

با این حال، خیلی‌ها امیدوارند که گزین خذف موتور جستحوی پیش‌فرض از روی مرورگر مجددا در نسخه کرومیوم ۹۸ یا ۹۹ ارائه بشود و باید منتظر بمانیم و ببینیم که این امیدواری چقدر به واقعیت نردیک خواهد بود.

منبع: Neowin

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=32772

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.