• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
اخبار امروز : 3
0
2

شایعه: iOS ‌۱۸ با الهام از سیستم‌عامل ویژن پرو ساخته می‌شود

  • کد خبر : 44989
  • 21 بهمن 1402 - 16:43
شایعه: iOS ‌۱۸ با الهام از سیستم‌عامل ویژن پرو ساخته می‌شود
اپل به‌تازگی هدست ویژن پرو خود را با سیستم‌عامل visionOS عرضه کرد و حالا به نظر می‌رسد که iOS ‌۱۸ با الهام از این سیستم‌عامل ساخته خواهد شد.

شایعه: iOS ‌۱۸ با الهام از سیستم‌عامل ویژن پرو ساخته می‌شود

به گزراش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس ، اپل به‌تازگی هدست ویژن پرو خود را با سیستم‌عامل visionOS عرضه کرد و حالا به نظر می‌رسد که iOS ‌۱۸ با الهام از این سیستم‌عامل ساخته خواهد شد.

طبق یک گزارش جدید، اپل قصد دارد در آپدیت iOS ‌۱۸ و iPadOS 18 از المان‌های مشابه visionOS استفاده کند. ظاهرا اپل به دنبال بازطراحی منوهای سیستم‌عامل iOS 18 و برخی اپلیکیشن‌های آن از جمله سافاری است.

اپل قرار است در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان آینده خود از سیستم‌عامل iOS 18 رونمایی کند و گفته می‌شود که این سیستم‌عامل بزرگ‌ترین ارتقا تاریخ سیستم‌عامل iOS خواهد بود و تمرکز زیادی روی هوش مصنوعی خواهد داشت.

بلومبرگ اخیرا در گزارش جدید خود فاش کرده بود که اپل قصد دارد iOS 18 را تبدیل به نقطه عطفی در تاریخ سیستم عامل آی او اس بکند.

شایعه: iOS ‌۱۸ با الهام از سیستم‌عامل ویژن پرو ساخته می‌شود

طبق این گزارش، رئیس نرم‌افزار اپل به کارمندان این شرکت گفته است که iOS 18 تغییرات بلندپروازانه‌ای خواهد داشت. این سیستم عامل که با نام رمزی کریستال در حال توسعه است، احتمالا با هوش مصنوعی ادغام خواهد شد و قابلیت‌های زیادی در این زمینه ارائه خواهد کرد.

ظاهرا اپل می‌خواهد برای رقابت با گوگل و سامسونگ، قابلیت‌های هوش مصنوعی متنوعی را به iOS 18 بیاورد. بلومبرگ گفته است که اپل ممکن است هیچ تغییر بزرگی در گوشی‌های آیفون ۱۶ ایجاد نکند، هرچند که برخی شایعات به افزایش سایز نمایشگرهای آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس به ۶.۳ و ۶.۹ اینچ اشاره کرده‌اند، اما iOS 18 چیزی فراتر از حد معمول خواهد بود تا مشتریان را به خرید یکی از مدل‌های آیفون ۱۶ ترغیب کند.

مطالب خواندنی:  افزایش احتمال حذف شارژر از جعبه گوشی‌های سامسونگ

اپل به‌تازگی اولین بیلد داخلی iOS 18 را منتشر کرده، اما وجود برخی باگ‌ها در آن‌ باعث شده تا انتشار نسخه‌های بعدی متوقف شود. معمولا چهار مرحله برای توسعه هر سیستم‌عامل iOS وجود دارد که هر کدام حدود شش هفته طول می‌کشد.

انتظار می‌رود که هر چهار مرحله، قبل از معرفی iOS 18 در کنفرانس WWDC 2024 کامل شوند.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=44989

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.