• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 4
0
1

اپل می خواهد تا ۱۰ سال آینده هدست واقعیت افزوده را جایگزین آیفون کند

  • کد خبر : 31441
  • 05 آذر 1400 - 17:18
اپل می خواهد تا ۱۰ سال آینده هدست واقعیت افزوده را جایگزین آیفون کند

اپل می خواهد تا ۱۰ سال آینده هدست واقعیت افزوده را جایگزین آیفون کند مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo) تحلیلگر مطرح حوزه تکنولوژی در جدیدترین یادداشت خود نوشته است که اپل قصد دارد در سال ۲۰۲۲ یک هدست واقعیت افزوده معرفی کند. او همچنین گفته است که اپل در طول ۱۰ سال آینده گوشی‌های آیفون […]

اپل می خواهد تا ۱۰ سال آینده هدست واقعیت افزوده را جایگزین آیفون کند

مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo) تحلیلگر مطرح حوزه تکنولوژی در جدیدترین یادداشت خود نوشته است که اپل قصد دارد در سال ۲۰۲۲ یک هدست واقعیت افزوده معرفی کند. او همچنین گفته است که اپل در طول ۱۰ سال آینده گوشی‌های آیفون خود را با هدست‌های واقعیت افزوده جایگزین خواهد کرد.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،این برای اولین بار نیست که تحلیلگران از پایان کار آیفون در سال‌های آینده صحبت می‌کنند. اپل چندین سال است که با تغییر استراتژی خود، بخش «سرویس‌ها» را به داخل محصولات «سخت‌افزار» و «نرم‌افزار» آورده است و این محصولات را دیگر جدا از هم نمی‌بیند.

اپل با وجود اینکه ارزشمندترین شرکت دنیاست و حدود نصف درآمدش را از راه فروش آیفون‌ها کسب می‌کند، اما تیم کوک مدیرعامل این شرکت می‌داند که دیگر نمی‌توان تنها به یک محصول خاص متکی بود.

با توجه به این موضوع، مینگ چی کو معتقد است که آینده اپل به موفقیت هدست‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی این شرکت گره خورده است. او گفته است:

هدفگذاری اپل برای جایگزینی آیفون با هدست واقعیت افزوده در ده سال آینده حاکی از آن است که تقاضا برای هدست‌های واقعیت افزوده در ده سال آینده به اتمال زیاد از مرز ۱ میلیارد دستگاه خواهد گذشت.

چیزی که هنوز مشخص نیست این است که آیا هدست واقعیت افزوده اپل همچنان با آیفون کار خواهد کرد یا بدون آن. کو معتقد است که این موضوع می‌تواند تا اندازه بسیار زیادی میزان موفقیت هدست اپل را تحت‌تاثیر قرار دهد. او گفته:

اگر هدست واقعیت افزوده اپل صرفا یک وسیله جانبی برای اپل یا مک بوک باشد، احتمالا چندان موفق نخواهد بود، اما اگر به‌طور مستقل کار کند و نیازی به آیفون یا مک نداشته باشد می‌تواند اکوسیستم مختص خودش را داشته باشد و تجربه کاربری کامل و منعطفی را در اختیار کاربران قرار بدهد.

کو گفته است که اگر اپل تصمیم به چنین کاری بگیرد، هدست واقعیت افزوده این شرکت نه‌تنها باید بتواند با اپلکیشن‌های بسیار زیادی کار کند بلکه اپل مجبور خواهد بود حداقل ۱ میلیارد دستگاه از آن را در طول ۱۰ سال آینده بفروشد تا آن را تبدیل به جریان اصلی بکند. او گفته:

هم‌اکنون بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال آیفون وجود دارد و اگر اپل قصد جایکزینی آیفون با هدست واقعیت افزوده را دارد باید در طول یک دهه آینده دستکم ۱ میلیارد دستگاه از آن را بفروشد.

نظر شما درباره این موضوع چیست؟ آیا فکر می‌کنید جایکزینی هدست واقعیت افزوده با آیفون تصمیم درستی برای اپل خواهد بود؟

مطالب خواندنی:  نسل جدید فناوری بازی‌ ابری در نسخه‌ی آزمایشی کروم ۹۴ تست می‌شود

منبع: ۹to5mac

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=31441

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.