• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

اپل کاربران را به استفاده از آی او اس ۱۵ وادار می کند

  • کد خبر : 32742
  • 26 دی 1400 - 17:00
اپل کاربران را به استفاده از آی او اس ۱۵ وادار می کند
در حال حاضر نرخ استفاده از سیستم‌عامل آی او اس ۱۵ بسیار پایین‌تر از حد انتظار بوده و این موضوع باعث شده تا اپل دست به اقدامات سخت‌گیرانه‌ای بزند.

اپل کاربران را به استفاده از آی او اس ۱۵ وادار می کند

در حال حاضر نرخ استفاده از سیستم‌عامل آی او اس ۱۵ بسیار پایین‌تر از حد انتظار بوده و این موضوع باعث شده تا اپل دست به اقدامات سخت‌گیرانه‌ای بزند. این شرکت حالا کاربرانی که هنوز از سیستم‌عامل آی او اس ۱۴ استفاده می‌کنند را به ارتقای سیستم‌عامل خود به آی او اس ۱۵ وادار کرده است.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،در واقع اپل از این پس هیچ به‌روزرسانی امنیتی را برای آی او اس ۱۴ عرضه نخواهد کرد تا کاربران مجبور شوند برای اطمینان از امنیت دستگاه خود از آی او اس ۱۵ استفاده کنند. این شرکت در اکتبر گذشته به‌روزرسانی امنیتی ۱۴.۸.۱ را در دسترس کاربران قرار داد اما اخیراً این به‌روزرسانی از دسترس خارج شده و افرادی که هنوز آن را دریافت نکرده‌اند تنها می‌توانند سیستم‌عامل خود را به نسخه‌ی ۱۵.۲.۱ ارتقا دهند. آی او اس ۱۵ در حال حاضر برای تمام دستگاه‌هایی که از آی او اس ۱۴ پشتیبانی‌ می‌کنند، عرضه شده است.

نظر شما در مورد آی او اس ۱۵ چیست؟ به‌نظر شما اپل باید چه ویژگی‌‌هایی را به این سیستم‌عامل اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizchina

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=32742

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.