• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 4
0
1

اینستاگرام محدودیت ویدئویی لایو را به ۴ ساعت رساند؛ ویژگی Live Archive معرفی شد

  • کد خبر : 26407
  • 07 آبان 1399 - 10:58
اینستاگرام محدودیت ویدئویی لایو را به ۴ ساعت رساند؛ ویژگی Live Archive معرفی شد

مجله زیبایی سبز:اینستاگرام به تازگی به‌روزرسانی جدیدی دریافت کرده است که ویژگی‌های جدیدی را به سرویس لایو ویدئو / Live Video این اپلیکیشن محبوب اضافه می‌کند. به موجب این به‌روزرسانی، محدودیت زمانی ویدئوهای لایو افزایش یافته، گزینه ذخیره ویدئوهای زنده معرفی شده و بخش جدید «Live Now» نیز برای تب اکسپلور و اپلیکیشن IGTV به […]

مجله زیبایی سبز:اینستاگرام به تازگی به‌روزرسانی جدیدی دریافت کرده است که ویژگی‌های جدیدی را به سرویس لایو ویدئو / Live Video این اپلیکیشن محبوب اضافه می‌کند. به موجب این به‌روزرسانی، محدودیت زمانی ویدئوهای لایو افزایش یافته، گزینه ذخیره ویدئوهای زنده معرفی شده و بخش جدید «Live Now» نیز برای تب اکسپلور و اپلیکیشن IGTV به این اپلیکیشن اضافه شده است.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،اینستاگرام با انتشار توییتی در شبکه اجتماعی توییتر از اضافه شدن سه ویژگی جدید به این اپلیکیشن اجتماعی خبر داد. نخست، محدودیت زمانی ویدئوهای لایو اینک افزایش یافته و به ۴ ساعت رسیده است. همچنین گزینه جدیدی که Live Archive شناخته می‌شود نیز به کاربران این امکان را می‌دهد تا ویدئوهای لایو خود را پس از پایان رسیدن آن‌ها، تا ۳۰ روز ذخیره کنند و آن‌ها را روی دستگاه خود دریافت کنند. اینستاگرام در توصیف چگونگی این عملکرد گفته است:

اینک ویدئوهای لایو شما در بخش آرشیو ذخیره می‌شوند. تنها شما می‌توانید آن‌ها را ببینید. پس از اینکه ویدئوی لایو شما به پایان رسید، آن‌ها تا ۳۰ روز در آرشیو شما در دسترس قرار خواهند داشت. شما می‌توانید ویدئوهای لایو خود را روی دستگاهتان دانلود کنید یا از آرشیو خود، روی سرویس IGTV آپلود کنید.

گزینه «Live Archive» درست زیر بخش‌های «Post Archive» و «Stories Archive» قرار دارد و می‌توانید از آنجا به ویدئوهای لایو خود دسترسی پیدا کنید.

در نهایت، اینستاگرام می‌گوید از این پس، کاربران شاهد بخش «Live Now» در اپلیکیشن IGTV و بخش اکسپلور / Explore هستند و می‌توانند در ویدئوهای لایو جستجو کنند.

مطالب خواندنی:  با تکان دادن گوشیتان به اینستاگرام مشکلات فنی را گزارش دهید

اپلیکیشن اینستاگرام را می‌توانید به صورت رایگان از فروشگاه‌های اپ استور و گوگل پلی یا فروشگاه‌های اپلیکیشن ایرانی، دانلود کرده و یا نسبت به به‌روزرسانی آن اقدام کنید.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=26407

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.