• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

تصویری که کاربران اندرویدی نباید هرگز به عنوان تصویر‌زمینه استفاده کنند

  • کد خبر : 18351
  • 12 خرداد 1399 - 23:51
تصویری که کاربران اندرویدی نباید هرگز به عنوان تصویر‌زمینه استفاده کنند

برخی تصویر‌زمینه‌ها باعث می‌شوند تا گوشی‌های اندرویدی روان‌تر کار کنند. این گوشی‌ها با موفقیت بوت نمی‌شوند و مرتبا با مشکل مواجه می‌شوند. تصویر زمینه مورد نظر عمدتاً برای گوشی‌های هوشمند سامسونگ مخرب بوده است، اما سایر گوشی‌های اندرویدی نیز از اثرات آن در امان نیستند. بنابراین، توصیه می‌شود از بارگیری کردن این تصویر خودداری کنید. […]

برخی تصویر‌زمینه‌ها باعث می‌شوند تا گوشی‌های اندرویدی روان‌تر کار کنند. این گوشی‌ها با موفقیت بوت نمی‌شوند و مرتبا با مشکل مواجه می‌شوند. تصویر زمینه مورد نظر عمدتاً برای گوشی‌های هوشمند سامسونگ مخرب بوده است، اما سایر گوشی‌های اندرویدی نیز از اثرات آن در امان نیستند. بنابراین، توصیه می‌شود از بارگیری کردن این تصویر خودداری کنید.

ظاهراً مشخصات رنگ تصویر زمینه مقصر این مسئله است

در حالی که به سختی می‌توان با اطمینان گفت چه چیزی باعث ایجاد این مشکل می‌شود، برخی از تئوری‌ها پیرامون این موضوع مطرح می‌شوند. ظاهرا، تصویر فضای رنگی بزرگ‌تری نسبت به تصاویر عادی روزمره داراست، در نتیجه خارج از محدوده تصویر است. بنابراین، اگر تصویر را به عنوان تصویر زمینه گوشی خود تنظیم کنید، باعث به‌هم‌ریختن سیستم رابط کاربری می‌شود.

https://dl.greenbeautymag.com/2020/06/d8aad8b5d988db8cd8b1db8c-daa9d987-daa9d8a7d8b1d8a8d8b1d8a7d986-d8a7d986d8afd8b1d988db8cd8afdb8c-d986d8a8d8a7db8cd8af-d987d8b1daafd8b2_5ed552350704a.jpeg

برخی بر این باورند که می‌توان دوباره تصویر را رمزگذاری کرد، سپس نمایه رنگ آن را نیز مجددا بازنویسی کرد تا بی‌ضرر شود. ظاهراً تلفن‌های دارای اندروید ۱۱ تحت تأثیر قرار نمی‌گیرند؛ زیرا فضای رنگی پشتیبانی نشده را به صورت خودکار به sRGB تبدیل می‌کنند و از یک طیف رنگی گسترده‌تر پشتیبانی می‌کنند.

کاربرانی که این تصویر را به عنوان تصویر زمینه خود انتخاب کرده‌اند، گزارش داده‌اند که باعث شده تلفن‌هایشان به راحتی بوت نشود. برخی کاربران به اندازه کافی خوش‌شانس بودند، زیرا گوشی‌شان در حالت ایمن قرار داشت در نتیجه در این زمان قادر به برداشتن این تصویر شدند. برخی دیگر مجبور شدند تلفن‌های خود را تنظیم مجدد کارخانه کنند تا دوباره کار کنند. این یک راه حل ایده‌آل نیست، زیرا همه اطلاعات گوشی از بین می‌رود.

مطالب خواندنی:  اعتیاد به فضای مجازی و راه‌های غلبه بر آن

بهتر است از این تصویر به عنوان تصویر زمینه استفاده نکنید یا اینکه عواقب آن را قبول کنید. بسیاری از کاربران اندرویدی با کنجکاوی این تصویر را انتخاب می‌کنند و در نهایت باعث از بین رفتن محتوای تلفن‌هایشان می‌شود.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=18351

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.