• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

توییتر دو قابلیت جدید را معرفی نمود

  • کد خبر : 18072
  • 09 خرداد 1399 - 23:21
توییتر دو قابلیت جدید را معرفی نمود

توییتر روز به روز بیشتر به‌سوی یک اپلیکیشن کاربرپسند (User Friendly) شدن حرکت می‌کند. به‌تازگی یک رابط کاربری همزمان (Threaded Interface) به توییتر اضافه شده است که مدیریت گفتگوها را آسان‌تر می‌کند. و حالا این وب‌سایت وبلاگ‌های کوتاه، خبر از دو قابلیت هوشمندانه جدید می‌دهد. قابلیت اول امکان درفت کردن (Draft) توییت‌ها است. بارها پیش […]

توییتر روز به روز بیشتر به‌سوی یک اپلیکیشن کاربرپسند (User Friendly) شدن حرکت می‌کند. به‌تازگی یک رابط کاربری همزمان (Threaded Interface) به توییتر اضافه شده است که مدیریت گفتگوها را آسان‌تر می‌کند. و حالا این وب‌سایت وبلاگ‌های کوتاه، خبر از دو قابلیت هوشمندانه جدید می‌دهد.

قابلیت اول امکان درفت کردن (Draft) توییت‌ها است. بارها پیش می‌آید که شما در حال نوشتن یک توییت هستید و به هر دلیلی مجبور می‌شوید که آن را نیمه‌کاره رها کنید اکنون شما می‌توانید این توییت‌های نیمه‌کاره را بصورت درفت ذخیره کنید. کافی است X را زده و سپس گزینه Save را انتخاب نمایید تا آسوده خاطر باشید که توییت‌های یادشده پاک نمی‌شوند. برای اینکه بعدا به آنها دسترسی پیدا کنید کافی‌ است گزینه توییت‌های ارسال نشده (Unsend Tweet) را انتخاب نمایید سپس تمام توییت‌های درفت شده قابل مشاهده است.

در حال حاضر ویژگی درفت کردن توییت‌ها در اپلیکیشن موبایلی توییتر نیز در دسترس است. هرچند به نظر نمی‌رسد که درفت‌ها در وب‌سایت و اپلیکیشن هماهنگ باشند. به‌علاوه لازم است برای درفت کردن توییت‌ها از ویژگی نوشتن پاپ‌آپ (Popup Composer) استفاده شود. انتظار می‌رود طی روزهای آینده توییتر این مشکل را برطرف کند.

در حساب رسمی توییتر این‌طور آمده است:

برای ارسال یک توییت کاملا آمده نیستید از الان به بعد می‌توانید توییت‌های خود را به‌صورت درفت ذخیره کنید یا آنها را برای ارسال در یک زمان مشخص زمان‌بندی نمایید. تمام این کارها از بخش نوشتن توییت (Tweet Composer) قابل انجام است.

قابلیت دوم امکان زمان‌بندی توییت‌ها است. اکنون توییتر به شما این اجازه را می‌دهد که توییت‌های خود را برای یک زمان مشخص زمان‌بندی کنید. برای این کار کافی است در بخش تقویم و ساعت، تاریخ و ساعت مدنظر خود را انتخاب کنید.

مطالب خواندنی:  اولین تصاویر مفهومی خودروی برقی اپل فاش شد

با استناد به وب‌سایت نئووین (Neowin) امکان زمان‌بندی توییت‌ها برای ۱۸ ماه فراهم است و همچنین شما می‌توانید چندین توییت را در یک زمان زمان‌بندی کنید. اگرچه این قابلیت زیاد برای کاربران معمول کاربردی ندارد ولی کمک شایانی به فعالان اقتصادی و مدیران شبکه‌های اجتماعی می‌کند.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=18072

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.