• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

خانه ای گرم و صمیمی با دکوراسیون رنگ گرم

  • کد خبر : 33806
  • 03 اسفند 1400 - 17:47
خانه ای گرم و صمیمی با دکوراسیون رنگ گرم
در حال حاضر، دکوراسیون رنگ گرم از طرفداران زیادی برخوردار هستند. همه ی ما می دانیم که رنگ های قرمز، نارنجی، زرد و قهوه ای از رنگ های گرم بشمار می روند. استفاده از این رنگ ها سبب می شود فضای خانه ها گرم تر و حس و حال صمیمی تری پیدا کنند.

خانه ای گرم و صمیمی با دکوراسیون رنگ گرم

رنگ های گرم در دکوراسیون منزل 

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از بیتوته،اگر به دنبال فضایی دنج و امن در خانه هستید دکوراسیون رنگ گرم بهترین گزینه برای شما است.

در حال حاضر روش های مختلفی برای افزایش حس و حال گرما در منازل وجود دارد. از تغییر رنگ وسایل و تجهیزات منزل گرفته تا تغییر رنگ دیوارها و کاغذ دیواری ها همه ی همه باعث تغییر فضای خانه ها می شوند.

https://dl.greenbeautymag.com/2022/02/warm-color-curation-02.webp

ویژگی های دکوراسیون رنگ گرم

البته وقتی در مورد دکوراسیون با رنگ گرم صحبت می کنیم منظور این نیست که تمام فضای خانه با این رنگ ها پوشیده شود شاید برخی از قسمت ها هم دارای رنگ های خنثی باشند. اما از یک سری رنگ های گرم هم استفاده می شود تا فضای خانه را از بی روحی و رخوت درآورد.

https://dl.greenbeautymag.com/2022/02/warm-color-curation-03.webp

ویژگی های دکوراسیون رنگ گرم 

اگر می خواهید با انواع دکوراسیون رنگ گرم آشنا شوید ایده های مناسب برای دکوراسیون منزلتان پیدا کنید می توانید با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

https://dl.greenbeautymag.com/2022/02/warm-color-curation-04.webp

بررسی ابعاد مختلف دکوراسیون رنگ گرم

تغییر رنگ دیوارها و سقف ها

یکی از راحت ترین گزینه هایی که با آن می توانید در منزلتان از دکوراسیون رنگ گرم استفاده کنید تغییر رنگ دیوارها و سقف ها به رنگ گرم است. این تغییر هم از هزینه ی بسیار پایینی برخوردار است و هم تاثیری بصری زیادی می گذارد.

همچنین شما می توانید از کاغذ دیوارهای با رنگ گرم در دکوراسیون منزلتان استفاده کنید. این نوع کاغذ دیواری ها از طرح های لوکس و کلاسیکی برخوردارند که طرفداران زیادی پیدا کرده اند. البته علاوه بر دیوارها، سقف ها نیز از نظر بصری بسیار تاثیرگذار هستند.

مطالب خواندنی:  با این گیاهان، حشرات را از خانه و محیط اطراف خود دور کنید

https://dl.greenbeautymag.com/2022/02/warm-color-curation-05.webp

نقش دیوارها در دکوراسیون رنگ گرم

استفاده از پرده هایی با رنگ گرم

پرده ها از ضروری ترین المان های هر منزلی هستند که همیشه مورد توجه عموم قرار می گیرند. شما نیز با استفاده از پرده های رنگ گرم می توانید دکوراسیون خانه تان را گرم تر کند. اگر به پرده های سلطنتی و درباری هم نگاه کنید می بینید که این پرده ها هم دارای رنگ های گرم و روشن هستند.

https://dl.greenbeautymag.com/2022/02/warm-color-curation-06.webp

نقش مبلمان در دکوراسیون رنگ گرم

استفاده از پرده های با رنگ گرم خصوصا برای خانه های روشنی که دارای دیوارهای روشن هستند بسیار مناسب می باشد.

https://dl.greenbeautymag.com/2022/02/warm-color-curation-07.webp

نقش چیدمان در دکوراسیون رنگ گرم

استفاده از مبلمان های با رنگ گرم

از دیگر راه هایی که فضای منزلتان دارای دکوراسیون رنگ گرم باشد استفاده از مبلمان های با رنگ گرم است. توجه به مبلمان های با رنگ گرم به حدی زیاد شده است که امروزه در اغلب نمایشگاه ها، مبلمان های به رنگ گرم خصوصا زرد بسیار زیاد شده و به وفور به چشم می خورد تا حدی که مبلمان زرد تبدیل به یک ترند شده است. استفاده از مبلمان های زرد و نارنجی، ناهارخوری های قهوه ای رنگ و … می توانند تکمیل کننده ی دکوراسیون منزلتان با رنگ های گرم باشد.

https://dl.greenbeautymag.com/2022/02/warm-color-curation-08.webp

در دکوراسیون رنگ گرم چه رنگ هایی استفاده می شود؟

استفاده از فرش با رنگ های گرم

یکی از مهم ترین مزایای فرش ها این است که ذاتا به رنگ گرم هستند. فرش های ایرانی عموما دارای پس زمینه ی قرمز هستند که به راحتی می توانید در این دکوراسیون استفاده کنید.

https://dl.greenbeautymag.com/2022/02/warm-color-curation-09.webp

ایده دکوراسیون رنگ گرم  

استفاده از کمدها و استندهای به رنگ گرم

اگر از علاقه مندان دکوراسیون رنگ گرم هستید می توانید استندها و کمدهایتان را از بین رنگ های گرم یعنی قهوه ای، شیری، زرد و کرم انتخاب کنید. این تجهیزات به مبلمان و دکوراسیون خانه ها بسیار نزدیک هستند لذا تاثیر زیادی در نوع دکوراسیون می گذارند.

مطالب خواندنی:  ادوپرفیوم زنانه رد دوز گلدن رز

در بین کمدها کمدهای پذیرایی از اهمیت بیشتری برخوردار هستند و سعی کنید آن ها رنگ های گرم تندتری داشته باشند. برای اتاق کودکتان نیز می توانید کمدهای زرد یا فسفری انتخاب کنید.

https://dl.greenbeautymag.com/2022/02/warm-color-curation-10.webp

در دکوراسیون رنگ گرم چه تناژی استفاده می شود

استفاده از تخت خواب های به رنگ گرم

تخت خواب از مهم ترین و کاربردترین وسایل منازل است و عموما به دو صورت چوب های طبیعی و چوب های رنگ شده در بازار موجود می باشند. اگر تخت خواب های با چوب طبیعی را انتخاب کنید که طبیعتا آن ها دارای رنگ های گرم مثل قهوه ای و قرمز هستند.

اما اگر تخت خواب ها با چوب های رنگ شده را انتخاب کردید می توانید آن هایی که دارای رنگ های گرم مثل قهوه ای هستند انتخاب کنید. همچنین تخت خواب های به رنگ های نارنجی، قرمز و زرد برای اتاق خواب کودکان و نوجوانانتان بسیار مناسب است.

https://dl.greenbeautymag.com/2022/02/warm-color-curation-11.webp

دکوراسیون رنگ گرم شیک

آشپزخانه با دکوراسیون رنگ گرم

ﺁشپزخانه ها به خودی خود، دارای فضای گرم و جذاب هستند اما اگر تمایل دارید دکوراسیون شان هم دارای رنگ ها گرم باشد گزینه های مختلفی پیش روی شما است. مثلا می توانید از کابینت های به رنگ گرم همچون قهوه ای یا قرمز استفاده کنید. یا پرده های نارنجی و شرابی برای آشپزخانه انتخاب کنید. در کنار این پرده ها می توانید از میز ناهارخوری های عسلی یا قهوه ای استفاده کنید.

https://dl.greenbeautymag.com/2022/02/warm-color-curation-12.webp

دکوراسیون خانه با رنگ گرم

استفاده از رنگ های گرم در فضای نشیمن

برای ایجاد دکوراسیون رنگ گرم در منزل می توانید از انواع رنگ های گرم همچون زرد، نارنجی، نسکافه ای، بژ، شرابی، شکلاتی و .. در فضای نشیمن خود استفاده کنید. مثلا دیوارها را نسکافه ای کنید و از وسایل با رنگ گرم دیگری در تزئین نشیمنتان استفاده کنید.

مطالب خواندنی:  مدل چیدمان خانه کوچک ایرانی شیک و زیبای سنتی و مدرن

https://dl.greenbeautymag.com/2022/02/warm-color-curation-13.webp

انواع دکوراسیون رنگ گرم

استفاده از لوازم تزئینی 

برای دکوراسیون رنگ گرم منزلتان می توانید از لوازم تزئینی با رنگ های گرم هم کمک بگیرید مثلا آینه ها، قاب تابلوها، میز چای خوری، میز تلویزیون و …

استفاده از وسایلی با رنگ های گرم می توانند خانه ای به گرمی خورشید بسازند. همچنین می توانید از نورهای با رنگ گرم هم کمک بگیرید تا کاملا دکوراسیون منزلتان دارای رنگ های گرم باشد. برای این کار می توانید از لوسترهای سقفی و کلاسیک که دارای نورهای گرم هستند و همچنین آباژورها و چراغ های خواب استفاده کنید.

https://dl.greenbeautymag.com/2022/02/warm-color-curation-14.webp

https://dl.greenbeautymag.com/2022/02/warm-color-curation-15.webp

آشنایی با دکوراسیون رنگ گرم

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=33806

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.