• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 4
0
5

شایعه: آیفون ۱۵ پرو اولین آیفون اپل بدون ناچ خواهد بود

  • کد خبر : 33730
  • 01 اسفند 1400 - 17:29
شایعه: آیفون ۱۵ پرو اولین آیفون اپل بدون ناچ خواهد بود
خیلی‌ها امیدوارند که اپل امسال اولین آیفون خود با فناوری پانچ هول را معرفی کند اما کانال LeaksApplePro امروز اطلاعات تازه‌ای درباره این موضوع منتشر کرده است.

شایعه: آیفون ۱۵ پرو اولین آیفون اپل بدون ناچ خواهد بود

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،خیلی‌ها امیدوارند که اپل امسال اولین آیفون خود با فناوری پانچ هول را معرفی کند اما کانال LeaksApplePro امروز اطلاعات تازه‌ای درباره این موضوع منتشر کرده است.

به‌گفته این کانال، اپل ظاهرا همه اعضا و منابع واحد تاچ آیدی خود را به واحد فیس آیدی منتقل کرده است. این به معنای آن است که اپل احتمالا قصد ندارد روی فناوری اثرانگشت زیر نمایشگر کار کند. در عوض، اپل تمرکز خود را روی دوبین زیر نمایشگر خواهد گذاشت و در مورد فناوری پانچ هول نیز به نظر می‌رسد که آیفون ۱۵ پرو اولین آیفون مجهز به آن خواهد بود.

خیلی‌ از تحلیلگران حدس می‌زدند که اپل احتمالا فناوری دوربین زیر نمایشگر را در گوشی آیفون ۱۳ پرو ارائه خواهد کرد اما متاسفانه چنین اتفاقی نیفتاد و به نظر می‌رسد که هنوز راه زیادی تا عرضه این فناوری مانده است. از طرف دیگر، گمانه‌زنی‌ها درباره معرفی یک آیفون با طراحی پانچ هول نیز درست از آب در نیامد و هیچکدام از مدل‌های آیفون ۱۳ از این فناوری برای میزبانی از دوربین سلفی بهره نمی‌بردند.

امسال نیز به احتمال زیاد در سری آیفون ۱۴ خبری از این فناوری نخواهد بود. بنابراین اگر اطلاعات امروز درست باشد، آیفون ۱۵ پرو احتمالا اولین آیفون اپل با این تکنولوژی خواهد بود. به این ترتیب، سری آیفون ۱۴ با همان طراحی سری آیفون ۱۳ معرفی خواهد شد و مشتریان باید یکسال دیگر نیز منتظر بمانند.

https://dl.greenbeautymag.com/2022/02/1568190553_iphone11pro-768x432.jpg.webp

در رابطه با حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر نیز اگر خبر فوق مبنی بر انتقال تیم تاچ آیدی به واحد فیس آیدی درست باشد می‌توان به این نتیجه‌گیری رسید که اپل کلا استراتژی خود در زمینه روش تشخیص هویت در گوشی‌های آیفون تغییر داده است و ما حتی اخیرا شاهد بودیم که این شرکت در آپدیت بتا آی او اس ۱۵.۴ قابلیتی برای تشخیص چهره از روی ماسک ارائه کرده بود.

مطالب خواندنی:  حذف سیم کارت فیزیکی از آیفون ۱۴

این نشان می‌دهد که اپل کاملا تمرکز خود را روی این موضوع گذاشته است و در عوض، این شرکت ممکن است از دوربین زیر نمایشگر در آیفون‌های بعدی خود استفاده کند. فناوری دوربین زیر نمایشگر هم‌اکنون روی برخی گوشی‌های اندرویدی ارائه شده است اما عملکرد آن فعلا چندان رضایت‌بخش نیست و بنابراین اپل هنور فرصت ارائه یک فناوری بهتر را در این بخش دارد.

منبع: Gizchina

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=33730

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.