• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

فروش کارت گرافیک در سال گذشته از مرز ۵۰ میلیون واحد عبور کرد

  • کد خبر : 35095
  • 18 فروردین 1401 - 14:52
فروش کارت گرافیک در سال گذشته از مرز ۵۰ میلیون واحد عبور کرد
جدیدترین گزارش جان پدی (Jon Peddie)، که وضعیت بازار کارت گرافیک را تحت نظر دارد، افزایش فروش کارت‌های گرافیک در اواخر سال گذشته‌ی میلادی در مقایسه با سال 2020 را نشان می‌دهد.

فروش کارت گرافیک در سال گذشته از مرز ۵۰ میلیون واحد عبور کرد

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،جدیدترین گزارش جان پدی (Jon Peddie)، که وضعیت بازار کارت گرافیک را تحت نظر دارد، افزایش فروش کارت‌های گرافیک در اواخر سال گذشته‌ی میلادی در مقایسه با سال ۲۰۲۰ را نشان می‌دهد. بر اساس این گزارش، فروش این محصولات در سال گذشته به مرز ۵۰ میلیون واحد رسیده که ۸ میلیون بیشتر از سال ۲۰۲۰ است.

گزارش AIB از عملکرد شرکت‌های تولیدکننده‌ی کارت گرافیک در سه‌ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۲۱ نشان می‌دهد که تعداد کارت‌های فروخته‌شده در این بازه‌ی زمانی با رشدی ۲۵٫۹ درصدی نسبت به مدت زمان مشابه در سال ۲۰۲۰ به ۱۳٫۱ میلیون واحد رسیده است. این آمار همچنین حدود ۳ درصد بیشتر از سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۲۱ بوده است.

فروش کارت گرافیک در سال گذشته از مرز ۵۰ میلیون واحد عبور کرد

فروش کارت‌های گرافیک شرکت ای ام دی در سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۲۱ با رشدی ۱۲.۴ درصدی نسبت به سه‌ماهه‌ی قبلی و ۳۵.۷ درصدی نسبت به سال گذشته مواجه بوده و این آمار برای کارت‌های شرکت انویدیا نیز به ترتیب ۰.۵ و ۲۷.۷ درصد بوده است. انویدیا با کنترل ۷۷ درصد از بازار کماکان در این بخش پیشتاز است. با این وجود انتظار می‌رود که با ورود اینتل به بازار کارت‌های گرافیک، تغییراتی در وضعیت فعلی آن ایجاد شود. قرار است که کارت‌های گرافیک این شرکت تا چند ماه آینده به بازار عرضه شود.

همچنین روند نزولی قیمت کارت‌های گرافیک در چند ماه اخیر احتمالاً باعث خواهد شد تا میزان فروش این محصولات در سال جدید نیز افزایش داشته باشد. در حالی که قیمت این محصولات در سال ۲۰۲۱ در خرده‌فروشی‌ها حدود ۲۰۰ برابر قیمت واقعی آن‌ها بود اما حالا وضعیت رو به بهبود است و انتظار می‌رود که کاربران تا چند ماه بتوانند این محصولات را با قیمت واقعی خریداری کنند.

مطالب خواندنی:  اجداد تمساح‌ها دندان‌هایی به بزرگی یک موز داشته‌اند

منبع: TechSpot

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=35095

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.