• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

فناوری که در ۱۵ دقیقه موبایل را ۱۰۰ درصد شارژ می کند

  • کد خبر : 23722
  • 08 مرداد 1399 - 19:08
فناوری که در ۱۵ دقیقه موبایل را ۱۰۰ درصد شارژ می کند

کوالکام فناوری شارژ سریع «کوییک شارژ ۵» را رونمایی کرده که به کمک آن دستگاه در ۵ دقیقه ۵۰ درصد و در ۱۵ دقیقه ۱۰۰ درصد شارژ می شود. کوالکام از فناوری شارژ سریع «کوییک شارژ ۵» رونمایی کرده است. این فناوری می تواند ظرف چند دقیقه شارژ دستگاه را به میزان قابل توجهی افزایش […]

کوالکام فناوری شارژ سریع «کوییک شارژ ۵» را رونمایی کرده که به کمک آن دستگاه در ۵ دقیقه ۵۰ درصد و در ۱۵ دقیقه ۱۰۰ درصد شارژ می شود.

کوالکام از فناوری شارژ سریع «کوییک شارژ ۵» رونمایی کرده است. این فناوری می تواند ظرف چند دقیقه شارژ دستگاه را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. پیش بینی می شود فناوری مذکور طی ماه های آینده در موبایل ها به کار گرفته شود.

فناوری شارژ سریع کوالکام مزیت های متعددی بر نسخه های قبلی آن دارد. نخست آنکه این استاندارد شارژ جدید می تواند پشتیبانی بیش از ۱۰۰ وات برق برای موبایل ها فراهم کند. به این ترتیب دستگاه در ۵ دقیقه تا ۵۰ درصد و در ۱۵ دقیقه ۱۰۰ درصد شارژ می شود.

«ایو روش» نایب رئیس بخش مدیریت محصولات کوالکام در این باره می گوید: فناوری کوییک شارژ ۵ سریع ترین و بهترین راهبرد برای شارژ دستگاه ها به حساب می آید. این فناوری به کاربران اجازه می دهد برای مدت طولانی تری از دستگاه هایشان استفاده کنند و درباره شارژ دوباره آنها نگرانی نداشته باشند.

این شرکت فناوری ادعا می کند استاندارد مذکور ۷۰ درصد کارآمدتر از نسخه قبلی (کوییک شارژ ۴) است. تراشه های اسنپ دراگون ۸۶۵ و ۸۶۵ پلاس از این استاندارد شارژ سریع پشتیبانی می کنند اما تولید کنندگان دستگاه ها باید فناوری مذکور را در دستگاه هایشان نصب کنند تا بتوانند از آن بهره ببرند.

به بیان دیگر اگر موبایلی فقط مجهز به تراشه اسنپ دراگون ۸۶۵ باشد، به معنای آن نیست که می تواند از فناوری کوییک شارژ ۵ استفاده کند.

مطالب خواندنی:  بررسی تخصصی لپ‌تاپ Lenovo Yoga C630

شیائومی اعلام کرده از این استاندارد جدید پشتیبانی می کند اما زمان آن را اعلام نکرده است.

منبع: مهر ،دیجیتال ترندز،

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=23722

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.