• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 4
0
6

مشخصات دوربین گوشی های آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس فاش شد

  • کد خبر : 39463
  • 16 مهر 1401 - 19:01
مشخصات دوربین گوشی های آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس فاش شد
اپل گوشی‌های آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس را در ماه گذشته‌ی میلادی معرفی کرد و حالا مشخصات کامل دوربین‌های این گوشی‌ها فاش شده است. با توجه به اطلاعات منتشرشده، به‌نظر می‌رسد که این دو گوشی همانند نسخه‌های مشابه آیفون ۱۳ از دوربین‌های مشابهی بهره می‌برند.

مشخصات دوربین گوشی های آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس فاش شد

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،اپل گوشی‌های آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس را در ماه گذشته‌ی میلادی معرفی کرد و حالا مشخصات کامل دوربین‌های این گوشی‌ها فاش شده است. با توجه به اطلاعات منتشرشده، به‌نظر می‌رسد که این دو گوشی همانند نسخه‌های مشابه آیفون ۱۳ از دوربین‌های مشابهی بهره می‌برند.

آیفون ۱۴ پرو از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی بهره برده که عملکرد آن در محیط‌های کم‌نور بهتر از دوربین آیفون ۱۳ پرو است. این دوربین به حسگر سونی IMX803 مجهز شده و سایز پیکسل آن در حالت عادی ۱٫۲۲ میکرومتر بوده و پس از ترکیب به ۲٫۴۴ میکرومتر افزایش پیدا می‌کند. برای مقایسه، سایز پیکسل دوربین ۱۲ مگاپیکسلی آیفون ۱۳ پرو برابر با ۱٫۹ میکرومتر است.

دوربین فوق عریض گوشی‌های آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس نیز نسبت به نسخه‌های مشابه سری آیفون ۱۳ پیشرفت‌هایی داشته است. اپل در دوربین فوق عریض گوشی‌های آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس از حسگر سونی IMX772 با سایز پیکسل ۱ میکرومتر استفاده کرده بود اما حسگر IMX633 نسخه‌های پروی آیفون ۱۴ از سایز پیکسل ۱٫۴ میکرومتر بهره می‌برد.

مشخصات دوربین گوشی های آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس فاش شد

استفاده‌ی آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس از دوربین فوق عریض یادشده پیش از عرضه‌ی این گوشی‌ها نیز گزارش شده بود و حالا این موضوع رسماً تایید شده است. علاوه بر این، حالا می‌دانیم که دوربین فوق عریض گوشی‌های آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس از نظر قدرت با دوربین اصلی آیفون ۱۲ پرو برابری می‌کند.

مطالب خواندنی:  تاریخ عرضه و نام گوشی رول‌شونده ال جی مشخص شد

پرچمداران جدید اپل همچنین از دوربین سلفی جدیدی بهره برده‌اند (حسگر IMX714) اما در حال حاضر جزئیات کامل این دوربین فاش نشده است. با این وجود، مشخصات دوربین تله‌فوتوی این گوشی‌ها با آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس یکسان است.

منبع: NotebookCheck

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=39463

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.