• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اخبار امروز : 2
0
4

نست مینی، جدیدترین و کوچک‌ترین بلندگوی هوشمند دستیار گوگل

  • کد خبر : 12454
  • 24 مهر 1398 - 10:33
نست مینی، جدیدترین و کوچک‌ترین بلندگوی هوشمند دستیار گوگل

گوگل یک بلندگوی هوشمند جدید دیگر با نام Nest Mini را در کنفرانس خود در نیویورک معرفی کرد. گوگل Home Mini در سال ۲۰۱۷ عرضه شد، مدلی کوچک‌تر و به صرفه‌تر از هر نوع گوگل Home دیگری که تا آن زمان عرضه شده بود. اما حالا گوگل Home Mini با قیمت ۴۹ دلاری و البته با قابلیت‌های مشابه دستیار گوگل، به نظر فروش خوبی خواهد داشت. مدل جدید این دستگاه، کوچک‌ترین بلندگوی هوشمند است که به آن Nest […]

گوگل یک بلندگوی هوشمند جدید دیگر با نام Nest Mini را در کنفرانس خود در نیویورک معرفی کرد.

گوگل Home Mini در سال ۲۰۱۷ عرضه شد، مدلی کوچک‌تر و به صرفه‌تر از هر نوع گوگل Home دیگری که تا آن زمان عرضه شده بود. اما حالا گوگل Home Mini با قیمت ۴۹ دلاری و البته با قابلیت‌های مشابه دستیار گوگل، به نظر فروش خوبی خواهد داشت.

مدل جدید این دستگاه، کوچک‌ترین بلندگوی هوشمند است که به آن Nest Mini می گویند. گوگل در آخرین عرضه‌های خود سری دستگاه‌های خانگی Nest را معرفی کرد که شامل Nest Hello،Nest Hub و Nest Hub Max می‌شدند.

دستگاه Nest Mini قیمت ۴۹ دلاری دارد و از هم اکنون برای پیش فروش در فروشگاه‌های آمریکا در دسترس است. این دستگاه در روز ۲۲ اکتبر در سایر کشورها نیز عرضه می‌شوددر حالی که Home Mini و جدیدترین Nest Mini در نگاه اول شباهت زیادی دارند، اما تغییرات و بهبودهایی مهمتری در سری جدید اعمال شده است.

گوگل رنگ آبی آسمانی را به گزینه‌های رنگ Nest Mini در کنار مرجانی، گچی و ذغالی اضافه کرده است. پارچه‌ای که در قسمت بالایی دستگاه قرار دارد شبیه به Home Mini است، اما از پلاستیک صددرصد قابل بازیافت استفاده شده است.

در قسمت پشتی Nest Mini، یک قلاب دیواری وجود دارد که شما می‌توانید بجای قراردادن دستگاه بر روی میز، آن را به دیوار آویزان کنید.

داخل این دستگاه، Nest Mini از بلندگوی جدیدی برخوردار است و گوگل می‌گوید که دو برابر بأس Home Mini را خواهد داشت. همچنین یک پردازنده سریعتر و ماشین یادگیری (یا اصطلاحاً چیپ ML) نیز به آن اضافه شده‌اند.

مطالب خواندنی:  دور شدن تدریجی مدار تیتان از سیاره زحل

این چیپ به دستیار گوگل کمک می‌کند تا دستورهای متداول را پیش بینی و پیشنهاد کند. مانند روشن کردن چراغ‌ها یا تنظیم هشدار برای بیدار شدن. این بلندگو همچنین دستورها را به یاد داشته و در خود ذخیره می‌کند تا بتواند آن‌ها را اجرا کند.

همچنین سه میکروفون نیز در این بلندگو قرار دارد که یک میکروفون بیشتر از Home Mini است. این میکروفون‌ها با آنچه گوگل آن را سنجش فراصوت می‌نامد، کار می‌کنند. این بلندگو صداهای فروصوت (غیرقابل شنیداری) را تولید کرده که در صورت وجود اجسام در محیط، این امواج به اشیاء برخورد کرده و انعکاس آن‌ها پس از رسیدن به بلندگو، به دستگاه اطلاع می‌دهد که کسی در نزدیکی آن قرار دارد.

مضاف بر این، اگر دست خود را روی Nest Mini قرار دهید، دو چراغ LED جدید در هر طرف بلندگو روشن می‌شوند و از همین طریق می‌توانید متوجه شوید که با ضربه زدن به کدام قسمت‌ها می‌توانید بلندی صدا را تنظیم کنید. کنترل‌های توقف و پخش نیز در قسمت بالا قرار دارند.

گوگل به مشتریانش قول داده بود که Nest Mini صدای بهتری داشته و قابلیت‌های اضافه‌تری نسبت به Home Mini دارد. باید دید که آیا این دستگاه می‌تواند ثابت کند که از نسخه قبلی خود بهتر است یا نه.

منبع:tech.gemfa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=12454

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.