• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 1
0
6

کره بادام زمینی را با چی بخوریم | بهترین زمان برای خوردن کره بادام زمینی

  • کد خبر : 39979
  • 09 آذر 1401 - 18:15
کره بادام زمینی را با چی بخوریم | بهترین زمان برای خوردن کره بادام زمینی
اگر ورزشکار باشید به احتمال زیاد بارها درباره خواص کره بادام زمینی از هم‌باشگاهی‌هایتان شنیده‌اید. در ادامه به دو سوال رایج « کره بادام زمینی را با چی بخوریم؟ » و « بهترین زمان برای خوردن کره بادام زمینی چه زمانی است؟ » پاسخ داده شده است.

کره بادام زمینی را با چی بخوریم | بهترین زمان برای خوردن کره بادام زمینی

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از همشهری آنلاین، کره بادام زمینی نوعی کره گیاهی است که محبوبیت زیادی در بین بدنسازان و طرفداران تناسب اندام دارد. خواص کره بادام زمینی مثل طرفدارانش بی‌شمار است. اما آیا واقعاً این ماده‌ای که چاق‌کننده به نظر می‌رسد، می‌تواند تأثیر خوبی در تمرینات بدنسازی و لاغری هم داشته باشد؟

جالب است بدانید بیش از یک‌سوم بادام‌زمینی‌های دنیا صرف تهیه کره آن می‌شود، اما متأسفانه مصرف این ماده مغذی در ایران به دلیل ناآگاهی از فواید این خوراکیِ مفید و مقوی بسیار کم است. البته اگر ورزشکار باشید به احتمال زیاد بارها درباره خواص کره بادام زمینی از هم‌باشگاهی‌هایتان شنیده‌اید. در ادامه به دو سوال رایج « کره بادام زمینی را با چی بخوریم؟ » و « بهترین زمان برای خوردن کره بادام زمینی چه زمانی است؟ » پاسخ داده شده است.

کره بادام زمینی را با چی بخوریم | بهترین زمان برای خوردن کره بادام زمینی

کره بادام زمینی را با چی بخوریم؟

این ماده مغذی حیف است که فقط با نان خورده شود. در ادامه چند پیشنهاد جذاب برایتان داریم:

۱. کره بادام با نان تست

کره روی نان تست (یا هر نان دلخواه دیگری) بمالید و از طعم خوب آن لذت ببرید. می‌توانید همراه با یک لیوان چای یا قهوه بنوشید.

۲. ترکیب کره بادام زمینی با میوه‌های دلخواه

یک راه خوشمزه دیگر مصرف ترکیب میوه‌هایی مثل موز، سیب یا گلابی همراه با کره است. کره را روی میوه دلخواهتان بمالید و نوش جان کنید. این ماده مغذی و خوشمزه را می‌توانید برای صبحانه، میان‌وعده، وعده بعد از تمرین یا دسر میل کنید.

مطالب خواندنی:  طرز تهیه مربای پیاز یکی از چاشنی های پرطرفدار در دنیا

۳. مصرف کره بادام‌زمینی با کیک و شیرینی

اگر تا به حال این یکی رو امتحان نکردید پیشنهاد می‌کنیم حتما یک بار امتحانش کنید چون واقعا طعم خوبی خواهد داشت. راهش خیلی ساده است فقط باید این کره را روی کیک یا شیرینی دلخواه خود بمالید یا بین لایه‌های کیک قرار دهید.

کره بادام زمینی را با چی بخوریم | بهترین زمان برای خوردن کره بادام زمینی

بهترین زمان برای خوردن کره بادام زمینی چه زمانی است؟

طبق تحقیقات معتبر در صورتی که فرد بخواهد بادام زمینی را به منظور کاهش وزن بخورد، بهتر است آن را به عنوان یک میان وعده مصرف کند. زمانی که بادام زمینی یا کره بادام زمینی به عنوان یک میان وعده مصرف شود می‌تواند از پرخوری پیشگیری کند. برای شناسایی بهترین زمان برای خوردن کره بادام زمینی، در صورت نیاز به مصرف پروتئین به منظور ساخت ماهیچه ها یا حفظ توده بدن، تحقیقات بیشتری مورد نیاز است.

براساس ژورنال انجمن بین المللی تغذیه ورزشی، مصرف پروتئین ۳۰ دقیقه قبل از خواب نیز می‌تواند به ساخت عضلات کمک کند. البته این نتیجه تحقیقی است که بر پایه پروتئین کازئین (Casein Protein) انجام شده است. محققان معتقدند که خوردن پروتئین بعد از ورزش نیز مفید است.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=39979

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.