• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

گوگل اندروید ۱۱ را برای دستگاه‌های مجهز به ۲GB رم عرضه نخواهد کرد

  • کد خبر : 23484
  • 04 مرداد 1399 - 21:22
گوگل اندروید ۱۱ را برای دستگاه‌های مجهز به ۲GB رم عرضه نخواهد کرد

شرکت گوگل هم‌اکنون مرحله آزمایش اندروید ۱۱ را به اجرا درآورده است. طبق راهنمای پیکیربندی درز پیداکرده از اندروید تازه، تمام دستگاه‌های اندرویدی که می‌خواهند مجهز به اندروید ۱۱ بشوند باید بیش از ۲GB حافظه رم داشته باشند. باقی دستگاه‌ها نظیر گوشی‌ها با رم ۲GB ویا کمتر باید تحت عنوان گوشی‌های اندروید GO به فروش […]

شرکت گوگل هم‌اکنون مرحله آزمایش اندروید ۱۱ را به اجرا درآورده است. طبق راهنمای پیکیربندی درز پیداکرده از اندروید تازه، تمام دستگاه‌های اندرویدی که می‌خواهند مجهز به اندروید ۱۱ بشوند باید بیش از ۲GB حافظه رم داشته باشند. باقی دستگاه‌ها نظیر گوشی‌ها با رم ۲GB ویا کمتر باید تحت عنوان گوشی‌های اندروید GO به فروش برسند.

علاوه‌براین دستگاه‌های اندروید با رم ۵۱۲MB نیز دیگر قادر به پشتیبانی از GMS نخواهند بود؛ این مسئله بدان معناست که دیگر از چنین دستگاه‌هایی پشتیبانی نمی‌شود.

انتظار می‌رود تغییرات مدنظر گوگل در نیمه دوم ۲۰۲۰ اجرایی شوند، هنگامی که به‌روزرسانی‌ها به‌طور رسمی منتشر شده و در دست کاربران قرار گیرند.

دستگاه‌هایی که از اندروید خام سود می‌برند و همچنان دارای ۲GB حافظه رم هستند اما از این قاعده مستثنا می‌مانند و اگر به‌روزرسانی را دریافت کنند حتما یکی از دستگاه‌های گوگل هستند.

اندروید GO که کمی قبل از آن نام برده شد، نسخه‌ای سبک‌تر از نسخه اصلی اندروید است. برای رسیدن به امر سبک‌سازی در اندروید GO بسیاری از نرم‌افزارها ویژگی‌های متعددی را از دست می‌دهند (ویژگی‌های اصلی تمام نرم‌افزارها حفظ خواهد شد) تا اجرای فرامین کاربر به سهولت انجام شود.

این محدودیت به‌این منظور انجام می‌شود تا به گوگل اطمینان دهد که گوشی‌هایی که سخت‌افزار نسبتا ضعیف یا ضعیفی دارند از اندروید سبک‌شده (GO) بجای نسخه اصلی و مملو از امکانات اندروید استفاده کنند.

منبع:tech.gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=23484

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.