• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

گوگل دو ویجت جدید به نسخه اندرویدی گوگل کروم اضافه کرد

  • کد خبر : 33444
  • 22 بهمن 1400 - 16:37
گوگل دو ویجت جدید به نسخه اندرویدی گوگل کروم اضافه کرد

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،وب‌سایت ۹to5 Google خبر داده است که گوگل دو ویجت جدید به نسخه اندرویدی مرورگر گوگل کروم اضافه کرده است که نام یکی از آن‌ها میانبرهای کروم یا Chrome Shortcuts است و شامل یک نوار جستجوی قرصی‌شکل برای جستجوی آدرس‌های URL یا هر چیز دیگر و چهار […]

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،وب‌سایت ۹to5 Google خبر داده است که گوگل دو ویجت جدید به نسخه اندرویدی مرورگر گوگل کروم اضافه کرده است که نام یکی از آن‌ها میانبرهای کروم یا Chrome Shortcuts است و شامل یک نوار جستجوی قرصی‌شکل برای جستجوی آدرس‌های URL یا هر چیز دیگر و چهار میانبر می‌شود.

https://dl.greenbeautymag.com/2022/02/google-chrome-768x482.jpg.webp

این چهار میانبر شامل یک دکمه برای شروع جستجوی صوتی، یک دکمه برای شروع تب مخفی یا همان incognito، یک دکمه برای باز کردن گوگل لنز و یک دکمه برای بازی کردن آفلاین Dino وجود خواهد داشت. در ضمن اگر شما ارتفاع این ویجت را افزایش دهید، نوار جستجوی مذکور، کل ردیف بالا را اشغال خواهد کرد و میانبرها به ردیف دوم انتقال پیدا خواهند کرد. این ویجت دارای پس‌زمینه روشن یا مشکی خواهد بود

https://dl.greenbeautymag.com/2022/02/google-chrome1.jpg.webp

ویجت بعدی نسخه اندرویدی گوگل کروم به کاربران اجازه خواهد داد تا بازی Chromium Dino را بازی کنند و همانطور که احتماا می‌دانید این بازی یک بازی ساده برای حذف موانع از سر راه یک T-Rex است.

شما برای دیدن این ویجت‌ها کافی است روی قسمت‌ خالی گوگل کروم در اندروید فشار دهید و نگه دارید تا یک پنجره شامل سه گزینه ظاهر شود. این سه گزینه عبارتند از: تنظیمات Home، ویجت‌ها و والپیپر. روی گزینه ویجت‌ها فشار دهید و هر کدام را که دوست دارید انتخاب کنید.

منبع: PhoneAr

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=33444

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.