• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 4
0
3

گوگل قابلیت آرشیو کردن اپلیکیشن ها را ارائه می کند

  • کد خبر : 34346
  • 19 اسفند 1400 - 18:36
گوگل قابلیت آرشیو کردن اپلیکیشن ها را ارائه می کند
قصد دارد قابلیت جدیدی برای آزاد کردن فضای اشغال شده توسط اپلیکیشن‌های اندرویدی ارائه بکند. این قابلیت، امکان آرشیو کردن اپلیکیشن‌ها را فراهم خواهد کرد.

گوگل قابلیت آرشیو کردن اپلیکیشن ها را ارائه می کند

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،گوگل قصد دارد قابلیت جدیدی برای آزاد کردن فضای اشغال شده توسط اپلیکیشن‌های اندرویدی ارائه بکند. این قابلیت، امکان آرشیو کردن اپلیکیشن‌ها را فراهم خواهد کرد.

به‌گفته گوگل، هرگاه کاربری بخواهد اپلیکیشنی را که قصد استفاده از آن را ندارد آرشیو کند، سیستم عامل اندروید قسمتی از آن اپلیکیشن را پاک خواهد کرد. این کار باعث خواهد تا ۶۰ درصد از فضای اختصاص‌ یافته به هر اپلیکیشن آزاد بشود.

تفاوت آرشیو کردن با حذف کامل یک اپلیکیشن این خواهد بود که در فرایند آرشیو کردن، اپلیکیشن به‌طور کامل از روی گوشی پاک نخواهد شد و کاربر هر وقت که خواست دوباره می‌تواند آن را بازگردانی کند. در هنگام بازگردانی یک اپلیکیشن نیز همه اطلاعات ذخیره شده در آن بازگردانی خواهد شد.

https://dl.greenbeautymag.com/2022/03/android.jpg.webp

این قابلیت باعث خواهد شد تا کاربران مجبور به حذف کامل یک اپلیکیشن برای آزاد کردن فضای حافظه گوشی خود نشوند. این قابلیت همچنین نیاز کاربران به خرید یک گوشی دیگر با حافظه بیشتر را رفع خواهد کرد.

گوگل گفته است که هنوز در حال تست این قابلیت است و احتمالا آن را در اواخر ۲۰۲۲ عرضه خواهد کرد. انتظار می‌رود این قابلیت بخشی از اندروید ۱۳ باشد و اگر این موضوع صحت داشته باشد به احتمال زیاد در ماه سپتامبر امسال شاهد عرضه آن خواهیم بود.

منبع: Gizchina

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=34346

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.