• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
اخبار امروز : 4
0
4

۱۰ مکان برتر ژاپن برای بازدید

  • کد خبر : 1018
  • 18 تیر 1396 - 20:56
۱۰ مکان برتر ژاپن برای بازدید

۱۰ مکان برتر ژاپن برای بازدید به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از jadehayesabz.ir،در گذشته کشور سامورایی ژاپن در تلاش برای تسخیر جهان از طریق جنگ بود. امروزه با فن آوری، وسایل نقلیه موتوری دو چرخ و چهار چرخ و از طریق قلب‌های همه کسانی که از ژاپن بازدید می‌کنند، جهان را تسخیر کرده‌ […]

۱۰ مکان برتر ژاپن برای بازدید

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از jadehayesabz.ir،در گذشته کشور سامورایی ژاپن در تلاش برای تسخیر جهان از طریق جنگ بود. امروزه با فن آوری، وسایل نقلیه موتوری دو چرخ و چهار چرخ و از طریق قلب‌های همه کسانی که از ژاپن بازدید می‌کنند، جهان را تسخیر کرده‌ است. این کشور جزیره‌ای همه چیز را در خود دارد: سنت‌های فرهنگی عمیقا ریشه‌دار، زیارتگاه و معابد باستانی، باغ‌های دوست داشتنی، مناظر کوهستانی زیبا، گیشاها و مراسمات چای، و اقامت در مسافرخانه ژاپنی ریوکان یا مسافرخانه‌های جالب تا هتل‌های لوکس فوق مدرن.

یک نمای کلی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در ژاپن:

کویا سان

۱۰ مکان برتر ژاپن برای بازدید

کویا سان یا کوه کویا مهمترین محل برای مکتب شینگون بودایی، یک فرقه در ژاپن از سال ۸۰۵ است که در آن زمان توسط کوبو داییشی معرفی شده بود. این محل برای این فرقه و شهرهای کوچک که در اطراف معبد رشد کرده اند به عنوان مرکز اصلی باقی مانده است. محل آرامگاه کوبو داییشی این کوه پوشیده شده از درخت، نیز محل شروع و پایان معبد زیارت شیکوکو ۸۸ است. گردشگران می توانند نحوه زندگی راهب‌ها را در اینجا حس کنند چرا که آنها مجاز به یک شب اقامت در معبد هستند.

ایشیگاکی

۱۰ مکان برتر ژاپن برای بازدید

ایشیگاکی (Ishigaki) که در غرب اوکیناوا واقع شده مقصد برتر ساحلی ژاپن است و یک پایگاه خوب برای اکتشاف جزایر دیگر در مجمع الجزایر یائیاما است. با بهترین سواحل ژاپن، به طور خاص برای خانواده‌ها محبوب است چون که سواحل در فوساکی و مائیزاتو به طور کامل محافظت شده هستند. ایشیگاکی که در ۲۰۰۰ کیلومتری در جنوب توکیو قرار گرفته است ممکن است زیارتگاه‌ها و معابد سایر شهرهای ژاپنی را نداشته باشند، اما آن تفریحات شبانه فراوانی برای بازدید کنندگانی دارد که پس از یک روز ساحل‌روبی، ورزش‌های آبی و یا صعود به قله ناسوکو هنوز هم دارای انرژی هستند.

مطالب خواندنی:  ولشت؛ دریاچه‌ای پنهان شده در مسیر خزر

کانازاوا

۱۰ مکان برتر ژاپن برای بازدید

در اواسط قرن نوزدهم کانازاوا چهارمین شهر بزرگت ژاپن بود که در اطراف قلعه بزرگ و باغ زیبا ساخته شده است. امروزه پایتخت استان ایشیکاوا همچنان به پرورش هنر ادامه می‌دهد و شامل یک شهر قدیمی و جذاب است. پس از خلاصی از بمباران در طول جنگ جهانی دوم، مناطق شهر داخلی سنتی، مانند ناگاماچی با خانه‌های سامورایی و منطقه جذاب چای‌خانه گیشا در هیگاشی چایا، دست نخورده باقی مانده است و یک لذت برای گشتن در اطراف را با خود دارد

هیروشیما

۱۰ مکان برتر ژاپن برای بازدید

هیروشیما در جزیره هونشو واقع شده است که جوان‌تر از بسیاری از شهرهای ژاپنی با کمتر از ۵۰۰ سال قدمت است، اما سرنوشت آن برای همیشه در تاریخ در ۶ اوت ۱۹۴۵ عوض شد هنگامی که تبدیل به اولین شهر در جهان شد که یک بمب اتمی بر روی آن انداخته شد. بنابراین مرکز جاذبه‌های شهر در صلح خلاصه شده است: پارک صلح، یادبود صلح و موزه یادبود صلح. این شهر همچنین جاذبه‌هایی دارد که افکار لذت بخش را به ذهن می‌آورد، مانند قلعه هیروشیما و باغ گل و گیاه شوکی-ان.

کاماکورا

۱۰ مکان برتر ژاپن برای بازدید

کاماکورا در ساحل در فاصله کمتر از یک ساعتی توکیو واقع شده است که زمانی شهری مهم و مقر دولت نظامی بود که بر ژاپن برای یک صد سال حکومت می‌کرد. امروزه این منطقه یک تفریحگاه ساحلی آرام است که گاهی اوقات به دلیل معابد و زیارتگاه‌های زیاد آن کیوتوی شرق ژاپن نامیده می شود.معروف‌ترین منظره آن دای بوتسو، مجسمه بزرگ بودای برنزی احاطه شده توسط درختان است، اما معابد ذن باستانی شهر به همان اندازه جذب کننده هستند.

مطالب خواندنی:  فیلم آموزش استفاده از پرایمر براق گلدن رز

نیکو

۱۰ مکان برتر ژاپن برای بازدید

یکو (Nikko) یک شهر کوچک در ورودی پارک ملی نیکو است، که بیشتر برای توشوگو، پرخرج‌ترین زیارتگاه تزیین شده در ژاپن و مقبره توکوگاوا ایه‌یاسو معروف شده است. یکی دیگر از جاذبه‌های محبوب پل شین کیو با رنگ قرمز لاکی است. پارک ملی یکی از مکان‌های محبوب برای بازدید در ژاپن است که مناظر دیدنی کوهستانی، دریاچه‌ها، آبشارها، میمون‌های وحشی و بسیاری از مسیرهای پیاده روی را ارائه می‌دهد. در حالی که مناظر خیره کننده در تمام سال در دسترس هستند، پاییز یک زمان به طو ویژه عالی برای بازدید از نیکو است. این زمانی است که برگ‌ها تبدیل به چشم‌اندازی با انفجاری دیدنی و جذاب از رنگ می‌شوند.

تاکایاما

۱۰ مکان برتر ژاپن برای بازدید

بازدیدکنندگانی که به دنبال آرامش و سکوت به دور از شهرهای بزرگ ژاپن باشند ممکن است بخواهند به بازدید شهر توریستی هیدا-تاکایاما بروند که در آن آنها می توانند زندگی در یک محیط روستایی را تجربه کنند. تاکایاما (Takayama) در نزدیکی کوه‌های آلپ ژاپن شمالی واقع شده که برای داشتن یکی از شهرهای قدیمی به خوبی حفاظت شده در ژاپن به خوبی شناخته شده است. زیباترین بخش از شهر قدیمی با نام سانماچی شناخته می‌شود که از سه کوچه باریک پر شده با ساختمان‌های چوبی و بوتیک‌های کوچک تشکیل شده است.

نارا

۱۰ مکان برتر ژاپن برای بازدید

نارا که زمانی به عنوان هی‌جو شناخته شده است، اولین پایتخت دائمی ژاپن بود که در سال ۷۱۰ تاسیس شد. پایتخت زمانی که دولت توسط صومعه‌های بودایی قدرتمند تهدید می‌شد در سال ۷۸۴ به ناگائوکا منتقل شد. نارا در فاصله کمتر از یک ساعتی کیوتو واقع شده است که دیدن قدیمی‌ترین و بزرگترین معابد ژاپن در اینجا یک فعالیت توریستی معروف است. بازدید کنندگان به طور خاص معبد تودای‌جی را با ساختمان‌های معلق، چمن‌های آراسته و قدم زدن آهو در زمین‌های اطراف را دوست دارند.

مطالب خواندنی:  6 تا از بهترین مکان ها برای سفر در فروردین و تعطیلات نوروز

کیوتو

۱۰ مکان برتر ژاپن برای بازدید

امروز کیوتو تنها پایتخت اداره ریاست کیوتو است، اما آن زمانی به عنوان پایتخت امپراتوری ژاپن برای بیش از ۱۰۰۰ سال خدمت کرده است. این شهر در جزیره هونشو مرکزی واقع شده که با ۱.۵ میلیون نفر جمعیت به عنوان شهر ۱۰۰۰۰ معبد شناخته می‌شود چرا که که هزاران معبد شینتو را در خود دارد، از جمله بهترین آنها معبد ایناری فوشیمی و معابد بودایی. شهر همچنین برای باغ‌های دوست‌داشتنی خود و جشنواره گیون ماتسوری که یک جشن در ماه ژوئیه است که به عنوان یکی از بهترین‌ها در ژاپن در نظر گرفته می‌شود، شناخته شده است.

توکیو

۱۰ مکان برتر ژاپن برای بازدید

مسافرانی که می خواهند با مردم معاشرت داشته باشند عاشق توکیو خواهند شد. محدوده شهری پایتخت ژاپن پرجمعیت‌ترین در جهان است. از دیدن شکوفه‌های گیلاس بهاری در باغ‌های سنتی تا بازار ماهی در تسوکیجی توکیو شهری بسیار دیدنی است. از زیارتگاه‌ها تا کافه‌های کارائوکه، توکیو زمان باستانی را با زمان جدید ترکیب می‌کند. فقط قدم زدن در خیابان‌های این شهر بیش‌ فعال می‌تواند یک تجربه انرژی‌ دهنده باشد. هنگامی که آهنگ حرکت در توکیو بیش از حد آشفته می‌شود، به بازدید کنندگان پیمایش باغ ملی زیبای شینجوکو گیوئن توصیه می‌شود.

منبع:jadehayesabz.ir

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=1018

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.