• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
اخبار امروز : 2
0
5

آپدیت جدید ویندوز ۱۱ باعث کند شدن SSD و کاهش سرعت وای فای می شود

  • کد خبر : 41021
  • 01 فروردین 1402 - 17:42
آپدیت جدید ویندوز ۱۱ باعث کند شدن SSD و کاهش سرعت وای فای می شود
به نظر می‌رسد آپدیت جدید ویندوز ۱۱ مشکلات زیادی را برای کاربران ایجاد کرده است که شامل کند شدن سرعت حافظه SSD و کرش کردن برخی اپلیکیشن‌ها می‌شود.

آپدیت جدید ویندوز ۱۱ باعث کند شدن SSD و کاهش سرعت وای فای می شود

به گزراش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،به نظر می‌رسد آپدیت جدید ویندوز ۱۱ مشکلات زیادی را برای کاربران ایجاد کرده است که شامل کند شدن سرعت حافظه SSD و کرش کردن برخی اپلیکیشن‌ها می‌شود.

آپدیت جدید ویندوز ۱۱ ۲۲H2 که با شماره ورژن KB5023706 و نام رمزی Moment 2 عرضه شده است، بهبودها و قابلیت‌های جدیدی را به ارمغان آورده است که از آن جمله می‌توان به یک نوار جستجو در تسک‌ منیجر و تسک‌بار بهینه‌شده برای تبلت‌ها اشاره کرد. در ضمن برخی باگ‌های قبلی رفع شده‌اند.

با این حال، بسیاری از کاربران گزارش داد‌ه‌اند که آپدیت جدید ویندوز ۱۱ سرعت حافظه SSD سیستم آن‌ها را به‌شدت پایین آورده است و حتی یک کاربر گفته است که عملکرد کارت حافظه ۱ ترابایتی Adata XPG SX8200 Pro لپ تاپ‌اش کند شده است. به نظر می‌رسد این مشکل عمدتا در مد‌ل‌های Adata SSD ایجاد شده است. یکی از کاربران ردیت نیز گفته است که زمان بوت شدن کامپیوترش بیش از ۲ برابر شده و به ۳۱ ثانیه افزایش یافته است.

مایکروسافت تائید کرده است که کاهش سرعت SSD بخشی از مشکلات آپدیت جدید ویندوز ۱۱ است. این شرکت گفته است که کسانی که دچار این مشکل شده‌اند می‌توانند از آن‌دسته ابزارهای کپی فایل که از کش منیجر استفاده نمی‌کنند بهره ببرند. کاربران همچنین می‌توانند دو دستور زیر را برای رفع مشکل مذکور استفاده نمایند:

  • robocopy \\someserver\someshare c:\somefolder somefile.img /J
  • xcopy \\someserver\someshare c:\somefolder /J

کند شدن سرعت SSD ظاهرا تنها مشکل آپدیت جدید نیست و برخی کاربران متوجه خطاهایی در زمان دانلود و اجرای Moment 2 شده‌اند. برخی کاربران نیز با مشکل Blue Screens of Death، کند شدن ارتباط وای فای و کرش کردن اپلیکیشن‌ها مواجه شده‌اند.

مطالب خواندنی:  ارزش بازار مایکروسافت با معرفی ویندوز ۱۱ به بالای ۲ تریلیون دلار رسید

در هر حال اگر شما با این مشکلات برخورد کرد‌ه‌اید می‌توانید آپدیت جدید را پاک کنید تا اینکه مایکروسافت باگ‌های به وجود آمده را رفع کند.

منبع: Techspot

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=41021

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.