• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
1

آپدیت One UI 6.1 برای پرچمداران ۲۰۲۳ سامسونگ منتشر شد

  • کد خبر : 46037
  • 11 فروردین 1403 - 18:17
آپدیت One UI 6.1 برای پرچمداران ۲۰۲۳ سامسونگ منتشر شد
سامسونگ سرانجام هوش مصنوعی Galaxy AI را در قالب آپدیت One UI 6.1 برای پرچمداران ۲۰۲۳ خود از جمله سری گلکسی S23 منتشر کرد.

آپدیت One UI 6.1 برای پرچمداران ۲۰۲۳ سامسونگ منتشر شد

به گزراش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس ، سامسونگ سرانجام هوش مصنوعی Galaxy AI را در قالب آپدیت One UI 6.1 برای پرچمداران ۲۰۲۳ خود از جمله سری گلکسی S23 منتشر کرد.

رابط کاربری One UI 6.1 که اخیرا به همراه سری گلکسی S24 عرضه شده بود حالا به گوشی‌های سری گلکسی S23 و گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ راه یافته است.

این آپدیت که شامل هوش مصنوعی Galaxy AI می‌شود تقریبا ۳ گیگابایت حجم دارد و هم‌اکنون در آمریکای شمالی، اروپا و هند قابل دسترس است و به‌زودی در کشورهای دیگر هم منتشر خواهد شد.

سامسونگ اخیرا تائید کرده بود که هوش مصنوعی Galaxy AI به سری گلکسی S22 نخواهد آمد. اما این سری احتمالا آپدیت One UI 6.1 را دریافت خواهد کرد.

رئیس تجربه مشتریان سامسونگ گفته است که فقط چند دستگاه این شرکت هوش مصنوعی Galaxy AI را دریافت خواهند کرد و متاسفانه برای سری گلکسی S22 ارائه نخواهد شد.

هوش مصنوعی Galaxy AI بسیار مورد توجه قرار گرفته است و دارای قابلیت‌های جذابی مانند Circle to Search، Live Translate، Note Assist، Photo Assist و موارد دیگر است.

از آنجائیکه سری گلکسی S24 هفت سال آپدیت نرم‌افزاری دریافت خواهد کرد، احتمالا قابلیت‌های هوش مصنوعی بیشتری برای آن‌ ارائه خواهد شد.

اما گوشی‌های گلکسی S22، S22 پلاس و S22 اولترا هیچ قابلیت هوش مصنوعی دریافت نخواهند کرد. لذا تعداد دستگاه‌هایی که هوش مصنوعی Galaxy AI را دریافت می‌کنند، بسیار کمتر از آن چیزی است که انتظار می‌رفت.

مطالب خواندنی:  نوبیا رد مجیک ۵G با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی در کنگره جهانی موبایل رونمایی خواهد شد

رئیس تجربه مشتریان سامسونگ گفته است: «ما در حال یادگیری هستیم و می‌خواهیم قدم‌به‌قدم پیش برویم. ما می‌دانیم که Galaxy AI روی سری گلکسی S24 به خوبی کار می‌کند و روی سری گلکسی S23 نیز به خوبی کار خواهد کرد. اما در حال حاضر نمی‌دانیم که میزان استقبال کاربران از آن چقدر خواهد بود.»

عدم ارائه قابلیت Galaxy AI برای سری گلکسی S22 می‌تواند خبر بدی برای دارندگان آن باشد.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=46037

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.