• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 2
0
5

آیفون ۱۴ پرو طراحی بسیار جالبی خواهد داشت

  • کد خبر : 33936
  • 06 اسفند 1400 - 19:40
آیفون ۱۴ پرو طراحی بسیار جالبی خواهد داشت
اپل قرار است سری آیفون ۱۴ را در ماه سپتامبر امسال معرفی کند و حالا اطلاعات تازه‌ای درباره این سری منتشر سده است که دید خوبی درباره ان در اختیار ما قرار می‌دهد.

آیفون ۱۴ پرو طراحی بسیار جالبی خواهد داشت

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،اپل قرار است سری آیفون ۱۴ را در ماه سپتامبر امسال معرفی کند و حالا اطلاعات تازه‌ای درباره این سری منتشر سده است که دید خوبی درباره ان در اختیار ما قرار می‌دهد.

طبق اخباری که به‌تازگی منتشر شده است، اپل طراحی سری آیفون ۱۴ را نهایی کرده است و هم‌اکنون در مرحله تولید آزمایشی آن است.

از طرف دیگر، طبق اطلاعاتی که امروز فاش شده است آیفون ۱۴ پرو از یک سوراخ هول پانچ حبه‌ای‌شکل برای دوربین سلفی خود استفاده خواهد کرد. این طراحی هرچند برای کاربران آیفون جدید خواهد بود، اما ما سالهاست که آن را در گوشی‌های اندرویدی مشاهده می‌کنیم و برای مثال ردمی K30 در سال ۲۰۱۹ از این نوع طراحی بهره می‌برد.

https://dl.greenbeautymag.com/2022/02/iphone-14-pro1.jpg.webp

امسال سری آیفون ۱۴ نه‌تنها از نظر طراحی بلکه از نظر سخت‌افزار نیز تغییراتی عمده‌ای خواهد داشت. برای مثال حداکثر ظرفیت حافظه این سری به ۲ ترابایت افزایش خواهد یافت. مسلما همین ویژگی خوب باعث خواهد شد تا خیلی از مشتریان نسبت یه خرید آن رغبت پیدا کنند.

از آنجائیکه این‌روزها ذخیره عکس‌های با کیفیت بالا نیاز به حافظه زیادی دارد، لذا داشتن یک گوشی با حافظه بالا بسیار ضروری است. از طرف دیگر، آپدیت‌هایی نرم‌افزاری که این‌روزها برای گوشی‌های موبایل عرضه می‌شوند حجم بسیار بالایی دارند و برای ذخیره و نصب آن‌ها نیاز به حافظه بالا است.

نکته مهم بعدی در مورد سری آیفون ۱۴ این است که در این سری از حافظه فلش QLC به جای حافظه فلش TLC استفاده خواهد شد و این موضوع باعث بهبود عملکرد گوشی خواهد شد. ضمنا اپل قصد دارد برای اولین بار یک گوشی آیفون با ۸ گیگابایت رم معرفی بکند.

مطالب خواندنی:  اپل در حال کار روی یک کیبورد مجهز به کامپیوتر داخلی است

در هر حال به نظر می‌رسد که اپل به دنبال تغییرات اساسی در سری آیفون ۱۴ است و اگر چنین اتفاقی بیفتد قطعا مشتریان نیز خوشحال خواهند شد.

منبع: Gizchina

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=33936

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.