• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
اخبار امروز : 2
0
5

ابروهایی زیبا و طبیعی با کمک قلم هاشور ابرو

  • کد خبر : 32927
  • 03 بهمن 1400 - 16:50
ابروهایی زیبا و طبیعی با کمک قلم هاشور ابرو
قلم هاشور ابرو یک وسیله حرفه ای برای هاشور ابرو موقت است که در انواع مختلف ماژیکی و مدادی و نمدی سه خط تولید می شود.

ابروهایی زیبا و طبیعی با کمک قلم هاشور ابرو

هاشور موقت ابروها با کمک قلم هاشور ابرو

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از بیتوته،امروزه خانم های از روش های مختلف برای زیباتر جلوه دادن ابروهایشان استفاده می کنند ، یکی از روش های موقت آرایش ابرو استفاده از قلم هاشور ابرو است. قلم ابرو سر باریک ، تیز و اریب دارد که به شما امکان می دهد خطوطی باریک با آن ها بکشید.

قلم هاشور ابرو چیست؟

مدل های قدیمی مداد ابرو ظاهری شبیه سایر مدادهای آرایشی داشت ولی مدل های جدیدتر قلم ابرو مخصوص طراحی ابرو هستند ، سر اوریب دارند که میتوانید به راحتی تارهای ابرو را به صورت طبیعی بکشید و جاهای خالی ابروها را پر کنید. با استفاده از مداد هاشور ابرو به جای این که مجبور باشید قاب ابرو را خط بکشید و پر رنگ کنید میتوانید خطوطی لابه لای ابروها و جاهای خالی شده ابرو متناسب با خطوط موی ابرویتان بکشید تا ظاهر ابروهایتان طبیعی تر دیده شود.

ابروهایی زیبا و طبیعی با کمک قلم هاشور ابرو

انواع قلم هاشور ابرو

قلم هاشور ابرو به طور کلی در سه مدل به بازار معرفی شده است :

قلم هاشور ابرو بلند و قهوه ای که مغزی پهنی دارند و کمی چرب هستند ولی ماندگاری بالایی دارد ، برای تیز کردن سرشان میتوانید از تراش مخصوص یا تیغ استفاده کنید ولی باید دقت کنید که سرشان را نباید به حالت گرد فرم دهید ، چون باید برای کشیدن خطوط باریک هاشور مانند سرش حالت زاویه دار داشته باشد.

قلم هاشور ابرو ماژیکی که سر نمدی اریب و تیزی دارند و میتوانید با آن ها خطوط ظریف مویی بین ابروها بکشید که مناسب کشیدن خطوط لابه لای ابروها است.

مطالب خواندنی:  روش هایی موثر برای ترمیم ابروی ریخته و کم پشت

میتوانید برای راحتی کار از مداد هاشور ابرو سه خط استفاده کنید که در آن ها سر نمدی ماژیک به صورت ۳ تایی برش خورده است و با یک بار کشیدن ، سه خط بین ابروها برایتان رسم می کند.

براش های متراکم و نسبتا سفت که به سایه ابرو آغشته می شوند و میان ابرو کشیده می شوند.

قلم هاشور ابرو ماژیکی 

قلم هاشور ابرو ماژیکی یا ماژیک ابرو نوک ظریفی دارد و کمک میکند با کشیدن خطوطی باریک قسمت های خالی ابرو را پر کنید. کار کردن با قلم هاشور ابرو ماژیکی راحت تر است و ماندگاری بیشتری نسبت به مداد هاشور دارد  و بین تارهای ابرو ایجاد خشکی یا چسبندگی نمی کند.

ماژیک ابرو رنگی غنی و پایدار دارد ، نوک نمدی آن انعطاف پذیر است ، لک و سایه ایجاد نمی کند ، پوشش یکنواخت دارد.

مداد هاشور ابرو

مداد هاشور ابرو کاربرد بسیار راحتی دارد و از آنجا که به راحتی میتوانید تمیزش کنید برای افراد غیر حرفه ای مناسب است. هنگام استفاده از مداد ابرو باید مراقب باشیدکه استفاده از رنگ خیلی تیره که تناسبی با رنگ پوست و رنگ ابرویتان نداشته باشد باعث غیر طبیعی شدن ابروها خواهد شد و اگر رنگ خیلی روشن استفاده کنید کمکی به زیباتر شدن ابروهایتان نخواهد کرد. رنگ قلم هاشور ابرو باید دو درجه روشن تر از رنگ موهایتان باشد تا حالتی طبیعی ایجاد کند.

هنگام استفاده از قلم هاشور ابرو مراقب باشید که خطوط درون قاب ابرو کشیده شوند ، کشیدن خطوط را با ضربات ملایم شروع کنید ، ضربات محکم باعث تیره شدن رنگ ابروها خواهد شد.

مطالب خواندنی:  آموزش استفاده از خط ابروی مایع بادوام (لاک ابرو) گلدن رز

با وجودی که کمان بالایی ابرو کم پشت تر از بقیه ابرواست ولی مراقب باشید که از مداد ابرو در گوشه بالایی و انتهایی ابرو استفاده نکنید.

آموزش استفاده از قلم هاشور ابرو

قبل از شروع طراحی ابرو با قلم هاشور باید صورت را کاملا بشویید تا عاری از چربی و آلودگی باشد یا اینکه ابروها را با دستمال مرطوب تمیز کنید تا ماندگاری هاشور ابروهایتان بیشتر شود.

ابروها را با پودری شفاف بپوشانید و با استفاده از براش مخصوص آرایشگری طرح اولیه ابرو را بکشید.

جاهایی از ابرو که میخواهید قوس یا کمان داشته باشد را با مداد ابرو به صورت کم رنگ مشخص کنید تا اگر طرحتان اشتباه شد بتوانید به راحتی تمیزش کنید یا این که از شابلون ابرو برای قرینه شدن ابروها استفاده کنید.

به هیچ عنوان ابروها را کاملا پر نکنید چون حالت غیر طبیعی می گیرند. جاهایی از ابرو که خالی است خطوط نازکی به موازات تارهای موی کناری بکشید تا ابروها شکل طبیعی خود را حفظ کنند.

از مداد چشم برای طراحی ابرو استفاده نکنید ، مداد چشم چربی زیای ارد که باعث خراب شدن طراحی ابروهایتان خواد شد.

بعد از اتمام طراحی ابرو با یک براش محکم آغشته به کرم پودر ، دور ابروها را دورگیری کنید و خطوط کم رنگی که برای قاب ابرو کشیده بودید را محو کنید.

دم ابروها همیشه حالتی باریک تر و کمرنگ تر داد ، بنابراین سعی نکنید دم ابرو را پر رنگ یا پهن کنید ، کشیدن دو یا سه خط در دم ابرو کفایت می کند.

مطالب خواندنی:  معجزه جوش شیرین برای افزایش رشد مو

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=32927

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.