• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
اخبار امروز : 6
0
1

ابزارهای ویرایش هوش مصنوعی Google Photos رایگان شد

  • کد خبر : 46268
  • 24 فروردین 1403 - 17:23
ابزارهای ویرایش هوش مصنوعی Google Photos رایگان شد
گوگل در به‌روزرسانی جدید Google Photos، ابزارهای هوش مصنوعی ویرایش عکس را برای تمامی کاربران رایگان کرده است.

ابزارهای ویرایش هوش مصنوعی Google Photos رایگان شد

به گزراش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس ، گوگل در به‌روزرسانی جدید Google Photos، ابزارهای هوش مصنوعی ویرایش عکس را برای تمامی کاربران رایگان کرده است.

در پی گزارشات اخیر مبنی بر احتمال رایگان شدن ویرایشگر Magic Editor برای همه کاربران، گوگل رسماً اعلام کرده است چندین برنامه ویرایش مبتنی بر هوش مصنوعی که به صورت انحصاری در دسترس کاربران تلفن‌های پیکسل و مشترکین Google One است، از تاریخ ۱۵ مه به صورت رایگان در دسترس همه کاربران قرار خواهد گرفت.

یکی از این برنامه‌ها، ویرایشگر محبوب Magic Eraser است که اکنون برای همه کاربران Google Photos رایگان است. این ابزار با حذف موارد ناخواسته از جمله افراد در پس‌زمینه، خطوط برق یا هر چیز دیگری به بی‌نقص شدن عکس‌ کمک می‌کند.

اما این تمام ماجرا نیست. گوگل همچنین Photo Unblur را رایگان می‌کند. این برنامه با استفاده از یادگیری ماشینی عکس‌های تار را واضح می‌کند. به‌علاوه، کاربران از قابلیت‌هایی از قبیل افکت HDR برای عکس‌ها و ویدیوها، Portrait Light برای تنظیم نور در پرتره‌ها، و Color Pop برای برجسته کردن رنگ‌های خاص بهره‌مند خواهند شد.

در کنار این ابزارها، گوگل ویرایشگر محبوب Magic Editor را نیز در دسترس کاربران قرار می‌دهد. این ابزار از هوش مصنوعی پیشرفته برای ویرایش‌های پیچیده استفاده می‌کند. با بهره‌گیری از این برنامه، قادر خواهید بود موقعیت سوژه‌ها را جابجا کنید، آسمان را تغییر دهید، شکاف‌ها را پر کنید و یه سری موارد دیگر. Magic Editor قبلاً فقط برای کاربران تلفن‌های پیکسل ۸ در دسترس بود، اما اکنون در همه دستگاه‌های پیکسل در دسترس خواهد بود.

مطالب خواندنی:  اگر زمان تعویض باتری را تشخیص ندهید، گوشیتان خیلی زود از کار می افتد!

گوگل هر ماه امکان ۱۰ مرتبه ویرایش رایگان را با Magic Editor برای کاربران اندروید و iOS فراهم خواهد کرد. اما در صورت نیاز به ویرایش بیشتر، کاربران باید طرح پریمیوم Google One با حداقل ۲ ترابایت فضای ذخیره‌سازی را خریداری کنند.

این قابلیت‌های جدید برای اندرویدهای ۸.۰ یا بالاتر، آیفون‌های دارای iOS ۱۵ یا بالاتر با حداقل ۳ گیگابایت رم و حتی تبلت‌های پیکسل در دسترس خواهند بود و قرار است از ۱۵ ماه مه فعال شوند.

رایگان شدن ابزارهای ویرایش هوش مصنوعی از سوی گوگل نشان دهنده محبوبیت فزاینده ویرایش عکس است. با این تصمیم، Google Photos به گزینه‌ای جذاب‌تر برای ویرایش پیچیده و در عین حال بدون دردسر عکس‌ها تبدیل می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=46268

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.