• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 4
0
3

استیو وازنیک از موسسان اپل می‌گوید آیفون ۱۳ هیچ تفاوت خاصی با مدل‌های قبلی ندارد

  • کد خبر : 30840
  • 11 آبان 1400 - 17:29
استیو وازنیک از موسسان اپل می‌گوید آیفون ۱۳ هیچ تفاوت خاصی با مدل‌های قبلی ندارد
بعد از معرفی آیفون ۱۳ توسط اپل انتقادات زیادی به این شرکت وارد شد. به نظر منتقدین، این گوشی ارتقاهای چندان زیادی ندارد که خریدارن را قانع به خرید آن بکند.

استیو وازنیک از موسسان اپل می‌گوید آیفون ۱۳ هیچ تفاوت خاصی با مدل‌های قبلی ندارد

بعد از معرفی آیفون ۱۳ توسط اپل انتقادات زیادی به این شرکت وارد شد. به نظر منتقدین، این گوشی ارتقاهای چندان زیادی ندارد که خریدارن را قانع به خرید آن بکند. استیو وازنیک از موسسان اپل نیز چنین نظری دارد و معتقد است که آیفون ۱۳ تفاوت چندانی با مدل‌های قبلی خود ندارد.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،اپل سری آیفون ۱۳ خود را با چند بهبود نسبت به سری آیفون ۱۲ در ماه سپتامبر امسال معرفی کرد. این بهبودها شامل افزایش عمر باتری و کیفیت دوربین می‌شدند؛ اما با وجود این بهبودها، وازنیک معتقد است که این ارتقاها باعث متمایز شدن سری جدید نسبت به مدل‌های قبلی نشده است.

وازنیک می‌گوید:

وقتی آیفون ۱۳ را دستم گرفتم، احساس کردم با یک گوشی متفاوتی سر و کار ندارم. من نسبت به سایز و بزرگی گوشی حساسیت خاصی دارم، اما از همه مهم‌تر برای من، خوب بودن یک محصول است.

هر سال که اپل آیفون‌های جدید خود را معرفی می‌کند، خیلی از مشتریان ‌ و منتقدین نسبت به عدم ارائه جدیدترین فناوری‌ها در سری جدید ناراضی هستند. ما امسال در آیفون ۱۳ شاهد تغییرات بسیار جزئی مانند کوچکتر شدن اندازه ناچ بوده‌ایم و متاسفانه هیچ خبری از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، شارژ سریع‌تر و سایر قابلیت‌های خوبی که در سایر گوشی‌ها وجود دارند در این گوشی نیست. این موضوع در مورد مدل‌های پرو آیفون ۱۳ هم صادق است و این مدل‌ها هم دارای قابلیت‌های‌های خاص کمتری هستند. ضمن اینکه ارتقاهایی مانند افزایش عمر باتری، حافظه بیشتر و دوربین‌های بهتر چیزهایی هستند که معمولا در هر مدل جدیدی ارائه می‌شوند.

مطالب خواندنی:  نگاهی به گوگل پیکسل ۴a XL کنسل شده

وازنیک می‌گوید که از زمان آیفون X که در آن قابلیت فیس‌آیدی جایگزین دکمه هوم شد، جدیدترین مدل‌های آیفون را نخریده است و امسال نیز هیچ‌یک از مدل‌های آیفون ۱۳ را نخواهد خرید.

وازنیک می‌گوید:

من یک آیفون ۸ دارم که از آن راضی هستم و حتی سعی نکردم آن را با آیفون X جایگزین کنم.

منبع: Techspot

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=30840

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.