• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
اخبار امروز : 5
0
3

اطلاعات جدیدی در مورد Street Fighter V: Champion Edition منتشر شد

  • کد خبر : 14795
  • 20 بهمن 1398 - 18:00
اطلاعات جدیدی در مورد Street Fighter V: Champion Edition منتشر شد

این طور که به نظر می‌رسد، بازی Street Fighter V: Champion Edition قرار است شامل محتوای زیادی باشد. به تازگی کپکام (Capcom) اطلاعاتی را در مورد این محتوا منتشر کرده است. Street Fighter V: Champion Edition در واقع کامل‌ترین نسخه‌ی بازی Street Fighter V است. این نسخه شامل تمامی بسته‌های الحاقی، نقشه‌ها و اسکین‌های اضافه […]

این طور که به نظر می‌رسد، بازی Street Fighter V: Champion Edition قرار است شامل محتوای زیادی باشد. به تازگی کپکام (Capcom) اطلاعاتی را در مورد این محتوا منتشر کرده است.

Street Fighter V: Champion Edition در واقع کامل‌ترین نسخه‌ی بازی Street Fighter V است. این نسخه شامل تمامی بسته‌های الحاقی، نقشه‌ها و اسکین‌های اضافه است. تمامی به‌روزرسانی‌ها و شخصیت‌های جدید بازی نیز به صورت رایگان در آن قرار دارند و می‌توانید با تکمیل برخی چالش‌ها، این شخصیت‌ها را باز کنید. اگر نسخه‌ی معمولی Street Fighter V را دارید، می‌توانید با پرداخت مبلغ کم‌تر، بسته‌ی ارتقای Champion Edition را دریافت کنید و مجبور نیستید کل بازی را دوباره بخرید. قیمت دقیق این بسته‌ی ارتقا، ۲۴٫۹۹ دلار است و هم اکنون می‌توانید آن را برروی استیم و فروشگاه پلی‌استیشن پیش‌خرید کنید.

طبق جدیدترین اخبار منتشر شده، کپکام فهرستی از محتویات کامل این بازی را منتشر کرده است و به بازی‌بازان نشان داده است که باید منتظر چه محتوایی باشند. با خرید Street Fighter V: Champion Edition، می‌توانید به ۴۰ شخصیت قابل بازی دسترسی داشته باشید. البته تمامی این شخصیت‌ها از ابتدا در دسترس نیستند، اما باز کردن آن‌ها کاملا درون بازی صورت می‌گیرد و نیاز به پرداخت پول نیست. تا کنون ۳۹ شخصیت برای این بازی منتشر شده است، اما قرار است شخصیت چهلمی هم در تاریخ ۲۵ بهمن‌ماه در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد. این بازی همچنین شامل ۳۴ محیط مبارزه و بیش از ۲۰۰ اسکین متفاوت است. البته شایان ذکر است که محتواهای بسته الحاقی Capcom Pro Tour و Fighting Chanse در این نسخه قرار ندارند.

مطالب خواندنی:  رسمی: به روزرسانی اپل واچ SE و سری ۶ حیاتی است

همچنین امروز نسخه‌ی آزمایشی یا همان Trial بازی در دسترس کاربران پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی قرار گرفته است و می‌توانید قبل از خرید بازی، نگاهی کامل به محتویات آن بیاندازید. نسخه‌ی کامل Street Fighter V: Champion Edition در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۰ (جمعه، ۲۵ بهمن ۱۳۹۸) برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع:gamefa.com

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=14795

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.