• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
اخبار امروز : 5
0
5

انتخاب بهترین ریمل برای اهداف مختلف

  • کد خبر : 2594
  • 07 تیر 1397 - 20:21
انتخاب بهترین ریمل برای اهداف مختلف

 ریمل رو کشی است که باعث جلوه ای پر رنگ تر از مو های مژه های شما می شود. افزون بر این ریمل موجب جذب شدن افراد به نگاه و چشمان شما می گردد و ظاهر زیباتری به چشمان شما می بخشد. اما انتخاب بهترین ریملوابسته به عواملی است که در صورت عدم رعایت آن […]

images 1

ریمل رو کشی است که باعث جلوه ای پر رنگ تر از مو های مژه های شما می شود. افزون بر این ریمل موجب جذب شدن افراد به نگاه و چشمان شما می گردد و ظاهر زیباتری به چشمان شما می بخشد. اما انتخاب بهترین ریملوابسته به عواملی است که در صورت عدم رعایت آن ها نه تنها چهره ی زیباتری نخواهید داشت ، بلکه ممکن است انتخاب ریمل نا مناسب از زیبایی چهره ی شما نیز بکاهد. در ادامه راهکار هایی برای حل این مشکل ارائه خواهیم داد.

انتخاب بهترین ریمل

جهت انتخاب بهترین ریمل برای موقعیت های مختلف ابتدا باید ببینید چه رنگ هایی به چشم های شما می آید و عوامل دیگر را نیز بررسی نمایید، سپس بسته به موقعیت ( کار ، مهمانی عروسی ، دور همی و غیره ) رنگ مناسب ریمل برای استفاده ی خود را انتخاب نمایید . پس از آن باید به روش صحیحی از آن استفاده نمایید تا جلوه ی زیباتری به چشمانتان ببخشید.

انواع رنگ ها برای انتخاب بهترین ریمل

این مسئله که شما چه رنگی از ریمل ها را انتخاب کنید به عوامل زیادی نظیر پوست ، رنگ چشم ها ، رنگ لباس ها و همین طور به رنگی که در آن زمان و در برحه ی زمانی خاص مد شده است ، بستگی دارد . بنابر این عوامل متعددی در این انتخاب نقش دارند، اما مشکی رنگی است که همیشه مورد تحسین عموم است و در اکثر موارد فقط این رنگ ریمل دیده می شود . به این علت که رنگ مشکی ریمل به انواع صورت ها هماهنگ می آید.

مطالب خواندنی:  پرایمر لب گلدن رز

download

بازی با رنگ ها هنگام انتخاب بهترین ریمل

اگر رنگ چشمان شما سبز است بهتر است از ریملی با رنگ چشمان خود یعنی سبز و یا حتی رنگ بنفش استفاده کنید . اگر چشمان آبی رنگ و یا خاکستری دارید بهتر است از ریمل های هم رنگ چشمان خود یعنی قهوه ای ،  آبی و یا آبی های پر رنگ تری نظیر آبی نفتی و یا بنفش استفاده کنید. افرادی که دارای چشمان قهوه ای و یا مشکی هستند بهتر است از ریمل آبی رنگ، سبز رنگ و یا قهوه ای استفاده کنند . البته این موضوع را دوباره یادآوری می کنیم که تمام افراد با هر رنگ چشمی که باشند می توانند از ریمل هایی با رنگ مشکی استفاده کنند.  منبع : rayandarman.com

images 2

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=2594

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.