• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
اخبار امروز : 4
0
2

اولین تصاویر مفهومی خودروی برقی اپل فاش شد

  • کد خبر : 31053
  • 21 آبان 1400 - 16:15
اولین تصاویر مفهومی خودروی برقی اپل فاش شد

اولین تصاویر مفهومی خودروی برقی اپل فاش شد تاکنون شایعات زیادی درباره خودروی برقی اپل که به Apple Car نیز معروف است وجود داشته است؛ حالا تصاویر مفهومی این خودرو برای اولین بار فاش شده است. به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،اپل در طول سال‌های گذشته پتنت‌های زیادی برای خودروی برقی آینده […]

اولین تصاویر مفهومی خودروی برقی اپل فاش شد

تاکنون شایعات زیادی درباره خودروی برقی اپل که به Apple Car نیز معروف است وجود داشته است؛ حالا تصاویر مفهومی این خودرو برای اولین بار فاش شده است.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،اپل در طول سال‌های گذشته پتنت‌های زیادی برای خودروی برقی آینده خود به ثبت رسانده است و همین موضوع باعث شده تا ابهامات بسیار زیادی درباره این خودرو وجود داشته باشد.

حالا وب‌سایت Vanarama برای اولین بار تصاویر مفهومی خودروی برقی اپل را منتشر کرده است که ظاهراً براساس همه پتنت‌هایی که توسط اپل درباره این خودرو به ثبت رسیده‌ طراحی شده‌‌اند.

نتیجه کار، خودرویی شده است که ظاهر عجیبی دارد و بیشتر شبیه به یک خودروی شاسی بلند است تا یک خودروی سدان که قبلاً در شایعات به آن اشاره شده بود.

اولین تصاویر مفهومی خودروی برقی اپل فاش شد

بدنه این خودرو دارای زوایای بسیار تندی است و داخل خودرو نیز حالت بسیار آینده‌نگرانه‌ای دارد. داشبورد خودرو نیز شامل یک نمایشگر و یک فرمان مربع‌شکل است.

حتی تایرهای این خودرو هم حالت آینده‌نگرانه دارند و شبیه به هیچ‌یک از تایرهایی که ما این‌روزها روی خودروها مشاهده می‌کنیم نیستند. البته باید توجه داشت که این تصاویر براساس پتنت‌های اپل طراحی شده‌اند و این شرکت ممکن است بعداً تغییراتی در آن‌ها ایجاد کند.

نظر شما درباره طراحی خودروی برقی اپل چیست؟ آیا فکر می‌کنید این خودرو بتواند نظر مشتریان را به خود جلب کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Ubergizmo

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=31053

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.