• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
اخبار امروز : 2
0
3

اولین مانیتور کوانتوم دات OLED دنیا معرفی شد

  • کد خبر : 33548
  • 25 بهمن 1400 - 19:57
اولین مانیتور کوانتوم دات OLED دنیا معرفی شد

اولین مانیتور کوانتوم دات OLED دنیا معرفی شد به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،شرکت Alienware از اولین مانیتور کوانتوم دات OLED دنیا رونمایی کرد. این مانیتور که AW3423DW نام دارد دارای رزولوشن ۳۴۴۰x۱۴۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۷۵ هرتز است و انحنایی برابر ۱۸۰۰R دارد. بد نیست بدانید که در نمایشگاه امسال […]

اولین مانیتور کوانتوم دات OLED دنیا معرفی شد

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،شرکت Alienware از اولین مانیتور کوانتوم دات OLED دنیا رونمایی کرد. این مانیتور که AW3423DW نام دارد دارای رزولوشن ۳۴۴۰x۱۴۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۷۵ هرتز است و انحنایی برابر ۱۸۰۰R دارد.

بد نیست بدانید که در نمایشگاه امسال CES 2022 سامسونگ با همکاری چند برند دیگر تعدادی تلویزیون کوانتوم دات OLED را به نمایش گذاشت، اما Alienware تنها شرکتی بود که به‌طور مستقل این فناوری را برای یک مانیتور ارائه کرد.

مانیتور AW3423DW حدود ۹۹.۳ درصد از طیف رنگی DCI-P3 و ۱۴۹ درصد از sRGB را پوشش می‌دهد و دارای حداقل روشنایی ۲۵۰ نیت و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت است. این مانیتور همچنین از استاندارد VESA DisplayHDR 400 پشتیبانی می‌کند و تجربه HDR بسیار خوبی را ارائه خواهد کرد.

اولین مانیتور کوانتوم دات OLED دنیا معرفی شد

نکته جالب اینکه شرکت Alienware برای تلویزیون جدید خود گارانتی سه ساله ارائه کرده است که شامل سوختن آن نیز می‌شود. سامسونگ و Alienware هر دو ادعا کرده‌اند که نمایشگرهای کوانتوم دات OLED در برابر سوختن مقاوم هستند و مشتریان از این بابت هیچ نکرانی نداشته باشنند.

مانیتور AW3423DW به قیمت ۱۲۹۹ دلار فروخته خواهد شد. این قیمت هرچند کمی گران محسوب می‌شود اما در مقایسه با سایر مانیتورهای OLED بسیار اقتصادی است.

در هر حال، به نظر می‌رسد که ما در حال وارد شدن به مرحله تازه‌ای از دنیای مانیتورها هستیم و احتمالا در آینده شاهد ارائه فناوری‌های پیشرفته‌تری در این حوزه خواهیم بود و باید منتظر بمانیم و ببینیم که در ادامه چه اتفاقاتی می‌افتد.

مطالب خواندنی:  کسب‌وکار تبلیغات مایکروسافت رکورد زد

منبع: Techspot

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=33548

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.