• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اخبار امروز : 2
0
3

اولین هواپیمای برقی دنیا امسال آماده پرواز می شود

  • کد خبر : 33312
  • 17 بهمن 1400 - 19:48
اولین هواپیمای برقی دنیا امسال آماده پرواز می شود
اولین هواپیمای برقی دنیا به نام آلیس (Alice) سرانجام بعد از تاخیرهای فراوان قرار است اولین پرواز خود را امسال انجام بدهد.

اولین هواپیمای برقی دنیا امسال آماده پرواز می شود

اولین هواپیمای برقی دنیا به نام آلیس (Alice) سرانجام بعد از تاخیرهای فراوان قرار است اولین پرواز خود را امسال انجام بدهد. آخرین تست این هواپیما در ماه دسامبر امسال به‌خاطر شرایط بد آب‌و‌هوایی انجام نشد و حالا شرکت سازنده آن گفته است که نسخه مسافرتی این هواپیما با ظرفیت یک ساعت پرواز و ۹ مسافر قرار است امسال راه‌اندازی شود.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،شرکت Eviation همچنین گفته است که هم‌اکنون دو نسخه دیگر از این هواپیما نیز در حال توسعه است که برای کاربردهای خاصی مورد استفاده قرار خواهند گرفت و مخصوص حمل بار خواهند بود. این دو مدل خواهند توانست باری به حجم ۴۵۰ فوت مکعب را حمل کنند و ظرفیت حمل مسافر آن‌ها نیز ۶ نفر خواهد بود. به این ترتیب ما به‌زودی شاهد پروازهای بسیار امن و اقتصادی در بین شهرها خواهیم بود.

وب‌سایت Deutsche Post گزارش داده است که Eviation در حال حاضر قرارداد ساخت تعداد ۱۲ عدد از این هواپیماها را امضا کرده است تا از این طریق بتواند کمک ناچیزی به کاهش گازهای گلخانه‌ای در صنعت حمل و نقل هوایی بکند و در سال ۲۰۲۴ شاهد اولین پرواز آن‌ها اباشیم. در هر حال، صنعت هواپیما هر روز در حال پیشرفت است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که آینده آن به کدام سمت‌وسو می‌رود.

منبع: Ms Power User

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=33312

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.