• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
3

اپل مدیر ارتباطات واقعیت افزوده فیس بوک را به خدمت گرفت

  • کد خبر : 32203
  • 06 دی 1400 - 17:17
اپل مدیر ارتباطات واقعیت افزوده فیس بوک را به خدمت گرفت
اپل در حال کار روی یک هدست واقعیت مجازی و واقعیت افزوده است که تاکنون شایعات زیادی درباره آن وجود داشته است.

اپل مدیر ارتباطات واقعیت افزوده فیس بوک را به خدمت گرفت

اپل در حال کار روی یک هدست واقعیت مجازی و واقعیت افزوده است که تاکنون شایعات زیادی درباره آن وجود داشته است. حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که این شرکت، آندره‌آ شوبرت، مدیر ارتباطات واقعیت افزوده فیس بوک (متا) را به خدمت گرفته است.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،طبق شایعات، هدست واقعیت ترکیبی اپل قرار است در سال ۲۰۲۲ معرفی بشود و به همین‌خاطر به نظر می‌رسد اپل تمرکز خود را روی توسعه این دستگاه افزایش داده است.

به گزارش بلومبرگ، اپل برای این منظور تیمی از افراد بسیار حرفه‌ای را جمع کرده است که استخدام آندره‌آ شوبرت نیز بخشی از این تلاش‌هاست که درنهایت می‌تواند منجر به ارائه محصولی با مشخصات بسیار عالی بشود.

از طرفی، به نظر می‌رسد اپل تمایل چندانی به انتشار اطلاعات مربوط به پروژه هدست واقعیت ترکیبی خود ش را ندارد و حتی خبر استخدام شوبرت در حالی منتشر می‌شود که در حساب لینکدین این شخص همچنان سِمت مدیر ارتباطات واقعیت افزوده فیس بوک به چشم می‌خورد. شاید به‌خاطر رقابتی بودن این موضوع، منطقی باشد که اپل نخواهد خبرهای مربوط به استخدام‌های جدید خود را به‌طور عمومی اعلام کند.

شوبرت، پیش از این، مدیریت توسعه هدست واقعیت افزوده اوکیولوس فیس بوک را بر عهده داشته است. او همچنین پنج سال مدیر آژانس OutCast و مدتی نیز نایب‌رئیس موسسه Shift Communications بوده است.

هدست واقعیت ترکیبی اپل ظاهرا یک هدست مستقل خواهد بود که نیازی به دستگاه‌های جانبی مانند آیفون نخواهد داشت. این هدست همچنین ممکن است از سنسور لیدار ( LiDAR) برای ردیابی حرکات دست کاربر استفاده بکند. طبق شایعات، قیمت این هدست بین ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار خواهد بود.

مطالب خواندنی:  ایلان ماسک: اولین مدل سایبرتراک چهار موتوره خواهد بود

منبع: Appleinsider

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=32203

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.