• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

اپل واچ بعدی می تواند تصادف را تشخیص دهد

  • کد خبر : 30833
  • 11 آبان 1400 - 17:16
اپل واچ بعدی می تواند تصادف را تشخیص دهد
اپل ویژگی تشخیص سقوط را در سری ۴ ساعت‌های هوشمند خود معرفی کرد که می‌تواند سقوط را تشخیص داده و به صورت خودکار با شماره‌های اضطراری تماس بگیرد.

اپل واچ بعدی می تواند تصادف را تشخیص دهد

اپل ویژگی تشخیص سقوط را در سری ۴ ساعت‌های هوشمند خود معرفی کرد که می‌تواند سقوط را تشخیص داده و به صورت خودکار با شماره‌های اضطراری تماس بگیرد.

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از اتکفارس،اکنون با توجه به گزارش وال استریت ژورنال به نظر می‌رد که این شرکت همین رویه را در خصوص تصادف خودروها نیز در پیش خواهد گرفت.

طبق اسنادی که به دست منبع مذکور رسیده است، این شرکت سال گذشته میلادی پیوسته در حال تست و بررسی این ویژگی و جمع‌آوری جزئیات از ساعت‌های هوشمند خود بوده است.

طبق این اسناد ساعت‌های هوشمند اپل واچ توانسته‌اند ۱۰ میلیون تصادف مشکوک را تشخیص داده و ۵۰ هزار عدد از آن‌ها را با برقراری تماس اضطراری مدیریت کنند.

اپل واچ بعدی می تواند تصادف را تشخیص دهد

گوگل چند سال پیش با اپلیکیشن Personal Safety خود کار مشابهی انجام داد و در گوشی‌های پیکسل چنین چیزی را مشاهده کرده بودیم. اپلیکیشن مذکور در آن زمان افزون بر داده‌ها حسگرهای حرکتی،‌ از موقعیت مکانی و میکروفون‌ها نیز برای اطمینان از صحت انجام تصادف یا عدم آن استفاده می‌کرد.

به نظر می‌رسد اپل واچ بعدی نیز با در نظر گرفتن اقدامات و ملاحضات مشابهی، قصد دارد همین فرایند را انجام دهد. طبق ادعای منبع، یعنی وال استریت ژورنال، اپل واچ بعدی همراه با این ویژگی در سال ۲۰۲۲ میلادی معرفی و به بازار عرضه خواهد شد.

مدتی پیش اپل واچ سری ۷ در رویداد ماه سپتامبر این شرکت معرفی شد. برخلاف چیزی که شایعه‌ها در گوش کاربران فرو می‌کردند، اپل واچ سری ۷ تغییرات اساسی و بنیادینی را در زمینه طراحی تجربه نکرد. در حقیقت این مدل از طراحی یکسانی با مدل‌های پیشین بهره می‌برد تا از لوازم جانبی آن‌ها مانند بندها پشتیبانی کند. البته نمی‌توان تغییرات جزئی و بعضی تغییرات قابل توجه دیگر در حاشیه‌ها و لبه‌ها را انکار کرد.

مطالب خواندنی:  منتظر شخصیت‌های D’Vorah و Kabal در مورتال کامبت 11 باشید

چندین رنگ جدید هم هم‌زمان با رونمایی این نسخه معرفی شدند که تنوع بیشتری به ساعت‌های هوشمند اپل می‌بخشند. همان‌طور که مشخص است، برای این بررسی رنگ سبز در نظر گرفته شده است.

نمایشگر اپل واچ ۷ حدود ۲۰ درصد نسبت به نسل پیش بزرگ‌تر است. زمانی که این غول آمریکایی نگرش مشابهی را برای طراحی اپل واچ ۴ در نظر گرفت، حس خوبی احساس می‌شد که اکنون دوباره به خاطرها بازگشته است. به این ترتیب فارغ از تمام موارد، اپل واچ ۷ اکنون نمایش بسیار جذاب و کارآمدی دارد.

در حال حاضر سری جدید ساعت اپل و حتی ویژگی یاد شده معرفی نشده‌اند بنابراین این احتمال وجود دارد که این موارد تغییر یابند. توجه داشته باشید که ویژگی تشخیص تصادف گوگل تنها در برخی از کشورهای منتخب در دسترس است، در نتیجه شاید اپل هم برای جبران کمبودهای موجود از همین راه حل استفاده کند.

منبع: GSM Arena

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=30833

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.