• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
اخبار امروز : 0
0
2

ایلان ماسک: تولید ربات انسان نمای اپتیموس از سال ۲۰۲۳ شروع می شود

  • کد خبر : 35179
  • 20 فروردین 1401 - 18:46
ایلان ماسک: تولید ربات انسان نمای اپتیموس از سال ۲۰۲۳ شروع می شود
ایلان ماسک اخیراً گفته بود که مردم به‌زودی قادر به دانلود کردن محتوایات مغز خود در داخل یک ربات انسان‌نما به نام اپتیموس خواهند شد.

ایلان ماسک: تولید ربات انسان نمای اپتیموس از سال ۲۰۲۳ شروع می شود

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،ایلان ماسک اخیراً گفته بود که مردم به‌زودی قادر به دانلود کردن محتوایات مغز خود در داخل یک ربات انسان‌نما به نام اپتیموس خواهند شد.

حالا آنچه ماسک گفته بود در حال واقعیت پیدا کردن است. امروز او در جریان یک مراسم گفت که تسلا از سال آینده تولید ربات انسان‌نمای اپتیموس را شروع می‌کند.

ما برای اولین بار در رویداد AI Day تسلا در آگوست ۲۰۲۱ درباره ربات اپتیموس شنیدیم. این شرکت گفته است که اپتیموس برای کارهای عمومی استفاده خواهد شد و قادر به انجام همه کارهایی که ما از آن خواهیم خواست خواهد بود. البته خیلی از کارشناسان نسبت به توانایی‌های این ربات خوشبین نیستند و بعید می‌دانند که او که بتواند اکثر کارهای انسان را انجام بدهد.

ایلان ماسک: تولید ربات انسان نمای اپتیموس از سال ۲۰۲۳ شروع می شود

ضمن اینکه تسلا قبلا وعده داده بود که خودروهای روبوتاکسی خود را در سال ۲۰۲۰ معرفی خواهد کرد ولی خبری از آن نیست. بنابراین در مورد اپتیموس نیز احتمالا چنین اتفاقی خواهد افتاد.

با این حال، ایلان ماسک درباره اپتیموس گفته است که این ربات دنیا را چند قدم جلوتر خواهد برد و ما نباید از بابت ساخت یک ربات‌ انسان‌نما نگران باشیم. او گفته که با به هیچ‌وجه با یک ترمیناتور روبه‌رو نخواهیم بود بلکه رباتی خواهیم ساخت که به کمک بشر خواهد آمد.

نظر شما درباره ربات اپتیموس چیست؟ آیا فکر می‌کنید این ربات بتواند جای انسان را بگیرد. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب خواندنی:  ابر بوق به خودرو های مدل 3 و Y تسلا می آید

منبع: Gizchina

لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=35179

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.