• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
اخبار امروز : 3
0
7

ایلان ماسک: فولکس واگن پس از تسلا برترین سازنده خودروهای برقی است

  • کد خبر : 35994
  • 22 اردیبهشت 1401 - 18:03
ایلان ماسک: فولکس واگن پس از تسلا برترین سازنده خودروهای برقی است

ایلان ماسک: فولکس واگن پس از تسلا برترین سازنده خودروهای برقی است به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،ایلان ماسک معتقد است که فولکس واگن پس از تسلا بیشترین پیشرفت را در بازار خودروهای برقی داشته است. روزنامه‌ی فایننشال تایمز روز گذشته از ماسک در مورد استارت‌آپ‌های خودروسازیی که او را بیش از […]

ایلان ماسک: فولکس واگن پس از تسلا برترین سازنده خودروهای برقی است

به گزارش مجله زیبایی سبز به نقل از تکفارس،ایلان ماسک معتقد است که فولکس واگن پس از تسلا بیشترین پیشرفت را در بازار خودروهای برقی داشته است. روزنامه‌ی فایننشال تایمز روز گذشته از ماسک در مورد استارت‌آپ‌های خودروسازیی که او را بیش از بقیه تحت تاثیر قرار داده‌اند سوال کرد و مدیر عامل تسلا نیز بدون اشاره به نام‌هایی مانند ریویان و لوسید تنها از شرکت قدیمی فولکس واگن نام برد.

انتخاب فولکس واگن به عنوان برترین شرکت سازنده‌ی خودروهای برقی توسط ایلان ماسک می‌تواند به دلیل رابطه‌ی خوب او با مدیرعامل این شرکت خودروسازی آلمانی باشد. این دو نفر در گذشته نیز موفقیت‌های شرکت‌های تسلا و فولکس واگن را به یکدیگر تبریک گفته‌اند و نسخه‌ی آزمایشی خودروهای برقی خود را در اختیار یکدیگر قرار داده‌اند. همچنین هربرت دایس، مدیرعامل فولکس واگن، مدتی پیش از ایلان ماسک دعوت کرده بود تا در تماسی ویدیویی با مدیران این شرکت گفت‌وگویی داشته باشد.

نظر شما در مورد خودروهای برقی چیست؟ به‌نظر شما در حال حاضر کدام شرکت بهترین خودروهای برقی را تولید می‌کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: InsideEVs

مطالب خواندنی:  شایعه: iOS ‌۱۸ با الهام از سیستم‌عامل ویژن پرو ساخته می‌شود
لینک کوتاه : https://www.greenbeautymag.com/?p=35994

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.